העולה החדשה באצטדיון ר"ג

תתרגלו. העולה החדשה. מ.ס אשדוד שהבטיחה את חזרתה לליגת העל, תצא בשישי למשחק חוץ מול הפועל ר"ג (אותה טרם ניצחה העונה. פעמיים תיקו), באצטדיון ר"ג. אשדוד רוצה להבטיח את הזכייה באליפות הליגה הלאומית. היא מרוחקת 6 נקודות מאשקלון כשנותרו 9 נקודות בקופה עד לתום העונה. בר"ג משחק דידיה ברוסו שאשדוד רוצה כשחקן חיזוק לעונה הבאה. אוחנה(צהובים) ובן זקן (פציעה) ייעדרו. מנהלת הליגה החליטה כי כל המשחקים ייפתחו בשעה הראשית 16.00.
שחקני אשדוד חוגגים עוד שער על אשקלון
חבורה שמחה. שחקני אשדוד חוגגים עוד שער על אשקלון (צילום: טל אקוקה)

העולה החדשה לליגת העל (תתרגלו תואר), מ.ס אשדוד תצא ביום שישי למשחק חוץ מול הפועל ר"ג (16.00), באצטדיון ר"ג, כשהמטרה שנותרה לה היא לזכות בתואר האליפות של הליגה הלאומית.

למעשה הפועל ר"ג היא אחת משתי הקבוצות (בצוותא עם לוד) היחידות שמ.ס אשדוד לא ניצחה. המשחקים מול הפועל ר"ג הסתיימו בתיקו 1:1 ו-2:2. אשדוד תרצה בוודאי לנצח ולהתקדם עוד צעד אל תואר האליפות. מ.ס מרוחקת 6 נקודות מהשנייה אשקלון כשנותרו בקופה 9 נקודות. ניצחו יבטיח ככל הנראה גם את תואר אלופת הליגה הלאומית. ייתכן כי הצוות המקצועי של הקבוצה יעניק דקות משחק לשחקנים נוספים, מעבר להרכב הכמעט קבוע שרץ בתקופה האחרונה.

בינתיים הודיעה מנהלת הליגה, כי כל המשחקים בשישי, בפליאוף העליון והתחתון ייפתחו באותה השעה (16.00), כמובן בגלל החשיבות של המאבק על הכרטיס הנוסף לליגת העל ומאבק ההישרדות בליגה. קרית גת כבר ירדה והפועל ירושלים, יבנה ונצרת עילית, נאבקות נגד הירידה. יש לזכור כי יורדות שתיים והקבוצה שמסיימת במקום ה-14, תשחק במחנים מול מי שתנצח בפליאוף של ליגות א'.

אגב יהיה מעניין גם לראות את דידיה ברוסו שמ.ס אשדוד רוצה כשחקן חיזוק בעונה הבאה בליגת העל. אשדוד רצתה את ברוסו כבר בינואר, אבל אז לר"ג עוד היה סיכוי לעלות והיא לא שחררה אותו. מיכאל אוחנה (צהובים) וטום בן זקן (מתיחה בשריר התאומים), ייעדרו מהמשחק מול ר"ג.

רוני אואט המאמן אמר לקראת המשחק: "ההכנה למשחק לא הכי אידאלית בגלל הנסיבות הטבעיות. מצפה לנו משחק קשה נגד יריב חזק שבזמן האחרון מנצח ואפילו בקלות. נבוא בהרכב החזק ביותר מתוך כוונה לנצח".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך