ג'קי בן זקן: "אף שחקן של מ.ס אשדוד לא יימכר בעונה הקרובה"

הבעלים של מ.ס אשדוד ג'קי בן זקן, אמר בראיון לתכנית הספורט של 102 fm : "אף שחקן של מ.ס אשדוד לא יימכר בעונה הבאה בליגת העל". בן זקן רמז כי היו פניות של קבוצות בכירות בליגת העל לגבי חלק מהשחקנים של אשדוד, אבל הוא דחה אותן על הסף. בן זקן הוסיף כי אשדוד בניגוד לקבוצות שעלו בעבר לא תתחזק מ.ס בשחקנים רבים, אלא מידתית ולפי הצורך בלבד.
הצוות המוביל בעונה הבאה את מ.ס אשדוד בליגת העל
הצוות המוביל בעונה הבאה את מ.ס אשדוד בליגת העל

ג'רקי בן זקן הבעלים של מ.ס אשדוד, סגר אולי היום, שלישי, בפני כל קבוצה אפשרית בארץ את האפשרות לנסות לשאול או לקנות מי משחקניה המוכשרים של מ.ס אשדוד. בן זקן הבהיר באופן חד משמעי בראיון בתכנית הספורט של 102 FM, כי: "אף שחקן של מ.ס אשדוד לא יימכר בעונה הבאה בליגת העל".

כמו שזה נראה כבר היו פניות לאשדוד בנוגע לשחקניה הצעירים והמוכשרים כמו אור אינברום, מיכאל אוחנה גדי קינדה ומדובר בקבוצות דוגמת הפועל ת"א, מכבי ת"א ואולי אפילו מכבי חיפה. אבל בן זקן הוסיף וסיפר כי דחה אותן על הסף.

בכוונתו של ג'קי בן זקן להעמיד קבוצה ראויה בליגת העל, שתתבסס על שחקני הבית וחלק גדול מהשחקנים שמשחקים בה היום. בראיון אמר הבעלים כי בניגוד לקבוצות אחרות אשר עולות ונאלצות להתחזק ב-15-16 שחקנים, אשדוד מתכוונת להתחזק בצורה מידתית, רק היכן שצריך ומדובר במספר שחקנים בודדים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך