היום חוזרים לליגת העל

היום (19.10), שני, עשויה מ.ס אשדוד לחזור לליגת העל. הקבוצה זקוקה לתיקו ומעלה מול השלישית הרצליה, במשחק הבית באצטדיון הי"א. משה אוחיון: "מקווה שננצח ונבטיח סופית את העלייה לליגת העל". שנה (פחות 14 יום) אחרי שירדה, יכולה אשדוד לחזור למקומה הטבעי בליגת העל. רועי בקל צפוי לשוב להרכב הקבוצה.

שנה פחות 14 יום מאז שירדה לאחר 15 שנה ברציפות, מליגת העל לליגה הלאומית, יכולה היום מ.ס אשדוד לחזור לליגה הבכירה. אשדוד שמשחקת היום, שני, בבית (19.10), אצטדיון הי"א, מול השלישית הרצליה, צריכה תיקו ומעלה בכדי לחזור באופן רשמי לליגת העל.

שחקני הקבוצה יודעים בדיוק מה מצפים מהם והם מרוכזים רק בדבר אחד במשחק. לעלות ליגה.. משה אוחיון: "זה משחק מאוד חשוב לנו אחרי ששבוע שעבר לא השלמנו את המשימה וסיימנו רק בתיקו מול הפועל פ"ת. אני מקווה שנבוא ברמת מוכנות  מקסימלית בדיוק כמו שבאנו לפני המשחק מול אשקלון, שבעיניי היה המשחק הטוב ביותר שלנו השנה".

אוחיון הוסיף: "אני מקווה שננצח את המשחק ונבטיח סופית את העלייה שלנו לליגת העל. כמובן שאנחנו מצפים שיגיעו המון אוהדים ואנחנו מאוד רוצים לשמח אותם ולחגוג בסיום".

כמו שזה נראה לקראת המשחק מול הרצליה צפוי רועי בקל לחזור להרכב הקבוצה. בקל נעדר מהמשחק מול הפועל פ"ת בשל 5 כרטיסים צהובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך