נקודה מעשית. עם 0:0 מול פ"ת, מ.ס אשדוד עלתה מעשית לליגת העל

עם 0:0 מול הפועל פ"ת, במשחק בו מ.ס אשדוד הייתה טובה יותר, הבטיחה אשדוד מעשית את העלייה לליגת העל. אשדוד רחוקה 12 נקודות מהרצליה השלישית כשנותרו 12 נקודות בקופה והפרש השערים שלה עדיף על הרצליה ב-17 שערים. כך שהיא שלושת רבעי רשמית בליגת העל. בשני הקרוב תארח אשדוד את...הרצליה ואז היא עשויה לעלות הכי רשמית שניתן.
תחילת משחק

טוב. הפסימיים מכם יגידו רק מעשית. טוב נו בסדר. אנחנו נגיד חצי רשמית, יודעים מה שלושת רבעי רשמית. אשדוד לאחר 0:0 על הפועל פ"ת, רחוקה 12 נקודות מהרצליה השלישית, כשנותרו 12 נקודות בקופה והפרש השערים שלה עדיף על הרצליה ב-17 שערים. כך שאשדוד בליגת העל. בשני אשדוד תארח את…הרצליה ואז תעלה מאה אחוז רשמית.

אשדו היתה עדיפה על פ"ת. אם ה מחצית הראשונה עוד הייתה מאוזנת, כשאסולין מנסה כמה פעמים את שער אשדוד (10, 37) ומצד שני איבנרום היה כמעט עם ה-0:1 (39) מתוך הרחבה, הרי שבמחצית השנייה זה כבר היה אשדוד כמעט לכל אורכה.

מאוריציו קורדיירו עמד במרכז העניינים גם כשהחמיץ ובמיוחד בדקה ה-83 כשמיהר מידי לבעוט וגם כשנעברה עליו עבירה כשהוא אחרון בדרך לשער על ידי גל מאיו והשופט אלון יפת, מנע ממאיו את האדום המוצדק, שעשוי היה לשנות את המשחק מבחנת אשדוד.

אשדוד הסתפקה אולי בתיו שהעלה אותה מעשית. פ"ת נראתה שבורה ושחקניה ספגו קללות מאוהדי הקבוצה. אוהדי אשדוד שהגיעו הודו לשחקני מ.ס שמצידם רצו אליה לשמוח איתם. את השמחה הרשמית…השאירו בבית במשחק מול הרצליה.

שלום ליגת העל שלום ולא להתראות ליגה לאומית…מעשית מעשית. בסדר.

אשדוד: ג'רפי, בן זקן (טובול, 71), סירושטיין, ניבאלדו, קינדה, אוחיון, מונד, אוחנה, אינברום, עזריאל (מקדש, 77), קורדיירו (זריהן, 84).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך