חייל ומחבל מואשמים באותו סעיף? זהו, השתגענו סופית!

זהו, השתגענו לגמרי. הארץ השתגעה, איבדנו את הפרופורציות ואת ההיגיון, עצוב לחכם סידי, עצוב עד כדי כאב חד בלב, על מה שעובר החייל אלאור עזריה. החייל הגיבור והמחבל הארור שניסה לדרוס יהודים, מואשמים באותו סעיף – הריגה

נניח ואגיד לכם, רק נניח. בדמיון לא באמת. שחייל צבא הגנה לישראל מואשם בהריגה של מחבל. רק נניח. עכשיו בואו נמשיך. נניח שמחבל אחר, שניסה לדרוס יהודים בגלל דתם, היה מואשם בהריגה. רק נניח. אז מה יוצא לנו? שחייל צה"ל ומחבל… מואשמים באותו סעיף. נכון לא נורמאלי ודמיוני.

אז זהו שלא. התביעה הצבאית (לאן אתם רצים? לאט לכם) מאשימה את החייל שירה במחבל בהריגה. אותה אשמה שמחבל שניסה לדרוס יהודים מואשם – הריגה. אני יודע אל תרוצו להרכיב משקפיים אתם קוראים נכון. המציאות מסתבר כמו תמיד, עולה על כל דימיון.
חכם סידי לא יודע אם לצחוק או לבכות. איך באמת הגענו למצב הזה? מה גרם לנו לעשות ככה לחיילנו, אלה שבאו להגן מפני מחבלים. שוב. אם החייל היורה, היה פוגע באדם חף מפשע, חכם סידי היה הראשון לקרוא להעמיד אותו לדין. הראשון. הנה חכם סידי יחזור על זה. אם החייל היורה, היה פוגע באדם חף מפשע. יודעים מה, מישהו שרק זרק אבנים (למרות שגם זה מסוכן), חכם סידי היה הראשון לקום ולהגיד, כי החייל, חרג מטוהר הנשק של צה"ל, הגזים וצריך לשלם את המחיר. אבל קשה לי לעמוד מהצד ולא לזעוק את הזעקה של אותו חייל ושלנו כאומה אחת.

שימו לב, חכם סידי לא משתמש בשמו של החייל גם אם זה פורסם. מבחינתי זה לא רלוונטי. מה משנה שמו של החייל? החייל הזה יכול היה להיות כל חייל או חייל אחרים. כולל הבת שלי (הקצינה שלי בצה"ל), או הבן של חבר שלי, של שכן שלכם, של כולם.
כמו שזה נראה מדינת ישראל והעומד בראשה, כן העומד בראש, מנסה למצוא חן בעיניי העולם. בעיניי אירופה וארה"ב (סליחה, אבל ככה זה נראה וזו ההרגשה בציבור). בנימין נתניהו צריך להבין שיהיה מחיר פוליטי לעובדה שבתקופתו חייל הועמד לדין על הריגת מחבל (אלוהים ישמור התביעה הצבאית רצתה אישום של רצח. לאן אתם רצים רבותי אנשי התביעה הצבאית, לאן?). כמו שבתקופתו חזר גלעד שליט והוא קיבל על זה ובצדק את הקרדיט. לעומד בראש מדינה יש אחריות, לטוב ולרע!

חכם סידי לא מצפה שבניו של נתניהו ישרתו בקרבי, כמו נאמר יורש העצר של בריטניה שהיה טייס קרב. את זה אני לא מצפה מנתניהו. בעצם אני לא מצפה ממנו להרבה. אבל לפחות תעמוד לימין החייל שכבר נשפט. נתניהו חייב לדעת שהעם מצפה לזה. אם הוא רוצה להראות לעולם שאנחנו הכי דמוקרטיים בעולם, שלא יעשה את זה על הגב של החייל. לא הנוכחי ולא אחר. נפגש בקלפי.

אבל בואו נראה בעיני מי רוצה ישראל, למצוא חן. בעיניי ארה"ב? אז בבקשה הנה סיפור לא נגעתי. מתוך העיתונות: "כוח קומנדו אמריקני חיסל במהלך השבת בכיר של ארגון המדינה האסלאמית (לשעבר דאעש). הבכיר שחוסל הוא אבו סיאף. אשתו נתפסה והועברה לכוחות צבא ארה"ב בעיראק. שר ההגנה האמריקני אשטון קרטר, עדכן על הפעילות במהלך השבת. מהבית הלבן נמסר כי המבצע בוצע בהוראה ישירה של הנשיא ברק אובמה".

אתם מבינים? המדינה שעושה את הפוזה הכי גדולה כמנהיגת העולם החופשי. זאת שמסבירה לנו איך לנהוג באויבנו שקמים עלינו לחסלנו… חיסלה איש כספים. אבו סיאף ניהל למעשה את הפעילות הכספית של דעאש, אם תרצו שר האוצר שלהם. אין פה שום איום ממשי, לא מחבל מנוטרל ולא נעליים. חיסלו אותו, נקודה. אני מניח שאצלנו מי שהיה מחסל מי שמממן פעילות טרוריסטית נגדנו, היה מואשם בהריגה/רצח, תמחקו אתם את המיותר. כי לחכם סידי כבר לא נותר כח לחוסר ההיגיון הזה.

אז מה תגידו. מה אתה רוצה יא חכם סידי שמי שמחסל מחבל מנוטרל לא ייענש? במילה אחת – כן. בוודאי. בשתי מילים בוודאי ובוודאי. בטח לא להישפט על זה. יודעים מה, בטוח לא לקבל את אותו סעיף האישום הריגה. השתגענו, כבר אמרתי.

חכם סידי רוצה להשחיל שאלה קטנה לאנשי הפרקליטות הצבאית באמת. לאן אצה לכם הדרך? למה מיהרתם לבקש אישום של רצח. למה כשהשופט ביטל את אישום הרצח עברתם להריגה? אל תתבלבלו, חכם סידי חושב שתביעה צבאית זה דבר חשוב. צריך שיהיה דין עם מי שעבר על החוק גם בצבא. אבל באמת, אני רק שאלה, האם החייל הזה לא משלם איזה מחיר בכדי שיהיה דוגמא. באמת שאלת תם. למרות שאני חכם סידי.

ועוד שאלה קטנה ברשותכם (וגם אם לא ברשותכם, אשאל). לא רבים בציבור יודעים או זוכרים, אבל יש עונש מוות למחבלים… בחוק השיפוט הצבאי. הנה חכם סידי ירענן את זיכרונכם: על פי סעיף 21 (7) בחוק השיפוט הצבאי, רשאי בית דין צבאי להטיל במסגרת סמכותו עונש מוות. אז רגע, למה אתם לא דורשים עונש מוות למחבלים? האם רוצחי משפחת פוגל, ביניהם ילדים קטנים, לא ראויים לעונש מוות? למה אתם לא דורשים את זה? לא מבין. לדרוש סעיף הריגה לחייל שמנע ממחבל להמשיך בעתיד לחסל אותנו זה בסדר, לבקש עונש מוות לחלק מהרוצחים השטניים הגדולים ביותר, שחלק מהם מגיע לבית הדין עם חיוך ועם סימון האות וי לניצחון, זה לא. תסבירו לי כי אני באמת כבר לא מבין. אגב, אתם יודעים כיצד יתבצע ביצוע עונש המוות למחבלים על פי החוק?… נו תנחשו. נו אנשי התביעה הצבאית… נו מנחשים? טוב אני אגיד לכם: לפי סעיף 493 (א) לחוק זה עונש המוות יבוצע בירייה. הבנתם? בירייה. עכשיו תחברו בין עונש המוות, למחבל לבין החייל היורה. להסביר או הבנתם?
לי נראה שהבנתם. תשחררו את אלאור עזריה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך