אינטואיציה וקבלת החלטות

מהי אינטואיציה? אם נתייחס למושג היבש אזי אינטואיציה היא היכולת להגיע להבנה כלשהי בלי לערב תהליכים חשיבתיים מודעים. יכולת זו משתנה מאדם לאדם, וגם תוצאותיה אינן מובטחות מראש
התלבטות קשה, מה ללמוד?

איך נולדה האינטואיציה? העולם בחוץ מסובך ורווי החלטות קשות: עם מי לצאת, מה ללמוד, איפה לגור, לקנות או לשכור, עכשיו או אחר כך. יש לנו מאות החלטות כאלה, וככל שהן חשובות יותר כך נדמה שיש לנו פחות כלים לענות עליהן כמו שצריך. אצל נשים האינטואיציה מכוונת יותר לניואנסים חברתיים, לפרטים מסוימים בתקשורת בינאישית, ובכך מזכירה את ייעודן המסורתי כמלקטות, ואילו האינטואיציה הגברית קווית יותר, ומתייחסת פחות למקומות אפורים שבהן נדרשת הבחנה של בין השורות ונוגעת לענייני עשייה, ובכך מתאימה לייעודם כציידים הנדרשים להחלטות ברורות.

רוב בני האדם, בפרט במצבים מבלבלים ומלחיצים, נוטים לקחת החלטות המבוססות על תחושת בטן אישית ואינן קשורות כלל למודלים סטטיסטיים או להמלצות חיצוניות מקצועיות. מהי אותה תחושת בטן? אנשים רבים טוענים שתחושת הבטן הובילה אותם לקחת החלטה כזו או אחרת. זו תופעת לוואי של מאמץ מרוכז של כל מערכות גוף האדם. האישונים מתרחבים, קצב הלב ולחץ הדם משתנים. הגוף מגיב למאמץ, ואתה מרגיש את זה קודם כל בבטן ובחזה.

אבל אנחנו מחליטים בכל זאת, ולפעמים אנחנו אפילו מחליטים מצוין. עמוק בפנים, ברור לנו שלא כל הקרדיט מגיע לנו. יש לנו יועצת סודית שלוחשת תדיר על אוזנינו. אנחנו קוראים לה אינטואיציה. בינינו לבין עצמנו אנחנו מודים שהיא המשפיעה הגדולה ביותר על רוב החלטותינו. לפעמים נדמה לנו שהיא יודעת משהו שאנחנו לא יודעים, ויש דבר אחד שאנחנו אוהבים אפילו יותר מאת האינטואיציה שלנו, וזה לשמוע שצדקנו לאורך כל הדרך לגביה. שהיא אכן יעילה וקולעת, כפי שהאמנו תמיד.

נעים לנו לחשוב שבידנו הכלים להחלטות נכונות ונבונות, אך לצערי זהו לא המצב. יתכן שחלקן של אותן החלטות יהיו מוצלחות וכרגע לא חשוב באיזה נושא. יש באפשרותנו להגדיל את אחוז ההחלטות הנ"ל בכל תחומי חיינו החל מהחלטות אישיות, מקצועיות, חברתיות וכדומה, וזאת על ידי פניה לייעוץ אישי. כנומרולוגית ואסטרולוגית יש בידי הכוח והידע לעשות כך, לא על ידי ניבוי עתידות שאני לא מאמינה שקיים דבר כזה, אלא על ידי הכוונה נכונה לקבלת החלטה. כיועצת אני לא מסתמכת על אינטואיציה או תחושת בטן כזו או אחרת, אלא פורסת בפני האדם את האפשרויות העומדות לפניו בצורה ברורה.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך