קבוצת ילדים ב' של מ.ס אשדוד עלתה לגמר גביע המדינה

עוד קבוצה של מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד עלתה לגמר גביע המדינה. קבוצת ילדים ב', של המאמן איב שריקי, עלתה לגמר לאחר ניצחון 1:4 על מכבי חיפה. בגמר היא תפגוש את מכבי פ"ת. יו"ר הנוער מוריס אזולאי: "מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד ממשיכה בהצלחה. ההשקעה של כל העוסקים במלאכה מניבה פירות. אנו גאים בילדים ובמאמן, איב שריקי, שהוא מאמן מקצוען ומוערך".
הילדים חוגגים

מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד ממשיכה לנפק גאווה. קבוצת ילדים ב', של המאמן איב שריקי עלו היום, רביעי לגמר גביע המדינה לאחר ניצחון 1:4 על הקבוצה המקבילה של מכבי חיפה.

זוהי הקבוצה השנייה של מ.ס אשדוד שעלתה לגמר הגביע מתוך 4 קבוצות שהגיעו לחצי הגמר, השיג בהחלט יוצא דופן. כזכור עלתה לגמר לפני שבוע קבוצת נערים א' של המחלקה, שמאומנת על ידי יגאל זריהן.

את השערים לקבוצה כבשו, דור צמד, מ'וצ'ה ושער עצמי של חיפה. א שדוד עוד החמיצה פנדל ויכולה הייתה לנצח בתוצאה גבוהה. אגב המאמן איב שריקי, נחשב למאמן מוערך, הן בגלל המקצועיות שלו והן בגלל היחס שלו לילדים. יו"ר מחלקת הנוער, מוריס אזולאי: "מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד ממשיכים בהצלחה. ההשקעה של כל מי שעוסק במלאכה מניבה פירות". אזולאי הוסיף : "איב הוא מאמן מקצועי מאוד ומוערך מאוד ואנו גאים בו ובילדים על הצלחת קבוצתם."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך