טיפים לעיצוב שולחן החג

רגע לפני חג הפסח הקרב ובא עלינו לטובה, מעניקה רשת ואהבת - רשת חנויות קונספט המתמחה בפריטי מסורת, קודש ואומנות מעוצבים ואיכותיים, טיפים שיעזרו לכם לתכנן שולחן עשיר, חגיגי ומעוצב.
טיפים לעיצוב שולחן החג

חשוב לתכנן מראש את הקונספט העיצובי ולבחור את המראה המועדף עבורנו. חומר, צורה, גוון או קומפוזיציה, יכולים להוות השראה וכיוון לבחירת הקונספט. מהו סוג בד המפה שנרצה לבחור, אילו כלים נרצה להניח עליה, מהם האביזרים הנלווים, מהו מרכז השולחן והאם הוא מכתיב את מבנה השולחן או אלמנט אחר ועוד.

בחירת הטקסטיל לקבלת אוירה חגיגית מומלץ לבחור במפה בגוון לבן או בהיר, ולשלב ראנר מרכזי בעל גוון אחר, שיקבע את מרכז השולחן, או פלייסמנט אישי מתחת לכל צלחת. מומלץ למדוד את השולחן ולהתאים את גודל המפה כך שנפילת הבד תהיה סימטרית מכל צדדי השולחן והמפה תכסה לפחות מחצית מרגלי השולחן.

מומלץ בנוסף להניח מפה לבנה נוספת מתחת למפה שאנו מניחים על גבי השולחן לקבלת מראה בד אחיד ולבן.

מפית אישית מקופלת על גבי הצלחת או לצידה עם חבק או קשירה של סרט עם פרט קטנטן תעניק מראה מוקפד לשולחן. בחירת הכלים כמובן שלכלים ולסידורם על גבי השולחן, יש משמעות חשובה לא פחות. כדאי לשמור על קו אחיד בבחירת הכלים ולהתאימם לאופי ולסגנון הרצוי. למראה אלגנטי מומלץ לבחור כלים בגוון בהיר עם הדפס עדין או טקסטורה עדינה על גבי הכלים ולהשלים את המראה עם סכו"ם קלאסי. כוסות יין או שמפניה גבוהות בוהקות ישוו מראה אצילי ואוורירי לשולחן.

סידורי פרחים מומלץ מאוד לשלב פרחים טריים בשולחן החג אשר ישדרגו את מראה השולחן לחגיגי ומרהיב. בחירת פרחים בגווני לבן-פסטל-שמנת יתנו טון עדין וחגיגי. קודם לכן, כדאי לקבוע את הקומפוזיציה שעל גבי השולחן ואת מספר הכלים שנרצה למקם וגובהם.

למראה חגיגי ועשיר כדאי להציב 3 כלים בגבהים שונים ולהתאים את גוון הכלי וגובהו לסוג הפרחים, (זר פרחים לעומת סידור). למראה כפרי קלאסי, ניתן לשלב במרכז השולחן כלים קטנים עם פרחים בגובה אחיד או בכמה גבהים שונים ולשלב נרות לצידם.

אביזרים נוספים לאחר שהשלמנו את בניית השולחן, תנו לאביזרים לצבוע את השולחן ופזרו קצת אור וצבע. פמוטי כסף, צלחת פסח חגיגיות מעוצבות, גביע קידוש מיוחד ועוד – כל אלה ישלימו את המראה החגיגי והאלגנטי לשמח במיוחד!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך