איזה נוער. 0:2 על סכנין לנוער מ.ס

ממשיכים במסע ההישארות בליגת העל לנוער. שחקניו של דוד מרטן, מאמן קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד זכו בניצחון חוץ חשוב 0:2 בסכנין (סילו ואביסרור) ופתחו פער של 3 נקודות מנתניה במקום ה-14 המוביל למבחנים, בליגת העל לנוער. מחמאות למרטן באשדוד שמצליח עם קבוצת הנוער, שמצבה בתחילת העונה הדאיג את ראשי המחלקה. ברביעי "משחק העונה" מול מכבי נתניה (19.00), משחק בו חייבים לנצח ואתם חייבם להיות בו.
איזה נוער. 0:2 על סכנין לנוער מ.ס
שחקני הנוער של מ.ס אשדוד שמחים לאחר הניצחון בסכנין

איזה נוער זה. ניצחון חשוב לקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד שגברה בחוץ על סכנין 0:2, במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל לנוער. הניצחון הזה קיבל משמעות גדולה יותר, לאחר התיקו של מכבי נתניה הממוקמת 15, מקום המוביל למבחנים. אשדוד רחוקה עתה 3 נקודות ממכבי מנתניה. ביום רביעי תארח אשדוד את…מכבי נתניה (19.00, אצטדיון הי"א ) והיא חייבת לנצח.

משחק בחוץ מול סכנין, הוא תמיד משחק קשה. אבל קבוצת הנוער, שהייתה מחוזקת בדין דוד מהקבוצה הבוגרת ששיחק 90 דקות ואור אינברום (שכבש שער בבוגרים) ששיחק 30 דקות, בצליחה לנצח משערים של סליו וזוהר אבסירור. עכשיו כאמור היא צריכה להשלים את הניצחון ברביעי. חשוב שהקהל יהיה שם. חשוב שתהיו שם.

מחמאות רבות במחלקת הנוער למאמן הקבוצה דוד מרטן אשר מאז בהגיע לקבוצה הוא מביא אותה להצלחה. בתחילת העונה היה חשש למצבה של הקבוצה בליגה. עתה מקווים באשדוד כי מסע ההישארות בליגה יימשך וברביעי מול מכבי נתניה, יוכלו בהחלט להיות עוד יותר אופטימיים, כשיוותרו לאחר המשחק 5 מחזורים בלבד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך