המסר לשחקני מ.ס אשדוד: "ניצחון על אשקלון יגמור את הסיפור"

בחמישי נערכה אסיפת קבוצה במ.ס אשדוד, של הצוות המקצועי, עם השחקנים, לקראת המשחק מול אשקלון בשישי (16.00). המסר שהועבר הוא: "בואו נגמור את הסיפור של עליית הליגה במשחק מול אשקלון". אדיר טובול יחזור לסגל לאחר פציעה, אבל מנגד ייעדרו ככל הנראה בגלל פציעה, בן זקן, מושל וזריהן שסובל משבר באפו בעקבות משחק מול אחי נצרת. ככל הנראה ההרכב שפתח במשחקים האחרונים, עם קינדה ומונד כמגנים, ימשיך.

ביום חמישי, ערכה קבוצת מ.ס אשדוד אסיפת קבוצה מסכמת לקראת המשחק מול אשקלון, השנייה בטבלה בשישי (16.00). זוהי אסיפה קבועה שהקבוצה עוברת, אבל הפעם ההתייחסות הייתה גם לקבוצה שאותה מ.ס לא ניצחה וגם למצב של אשדוד בליגה.

המסר שהועבר לשחקנים היה: "ניצחון על אשקלון יגמור את הסופית ויביא לעליית ליגה באופן מעשי". הצוות המקצועי הוסיף כי: "חשוב להגיע רגועים וכי הלחץ הוא על אשקלון, כי תיקו במקרה הגרוע מבחינת אשדוד יספיק לה, בעוד אשקלון חייבת לנצח, כי קבוצות מתחתיה רודפות אחריה והפער בניהן אינו גדול".

לגבי הרכב הקבוצה, הרי שנראה כי ההרכב שפתח בשבועיים האחרונים בניצחונות על רמה"ש ואחי נצרת, עם גדי קינדה ותום מונד כמגנים, ימשיך. אומם אדיר טובול יחזור לסגל, אבל לא נראה כי יפתח בהרכב. גם המגן השני, טום בן זקן לא יהיה בסגל בגלל פציעה טורדנית במפשעה, כמו גם בנצי מושל שנעדר אף הוא תקופה ארוכה בשל פציעה. ניב זריהן ישלים את "מסדר הפצועים", ולא יהיה בסגל בגלל השבר באפו, זכר למשחק מול אחי נצרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך