השחקנים: "חייבים לנצח". הקהל: "מכינים חגיגה" – (צפו באוחנה מתכונן לאשקלון)

ביום שישי (16.00) תגיע אשקלון השנייה למשחק העונה באשדוד מול מ.ס אשדוד הראשונה. 4 פעמים נפגשו הקבוצות, אשדוד לא ניצחה. השחקנים בחדר ההלבשה בשיחות פנימיות אומרים כי "חייבם לנצח. הגיע הזמן". הקהל מצד שני מתכנן חגיגה כולל דגל ענק שלא נראה עדיין ביציע ולהקת מתופפים רשמית של הקבוצה. יהיה חם. גורם בקבוצה זה צו 8 לאוהדים.

הכל מוכן ליום שישי, לקראת המשחק מול השנייה בטבלה אשקלון (16.00, אצטדיון הי"א), שתגיע לאשדוד למשחק העונה של הליגה הלאומית מול מ.ס אשדוד. עד כה נפגשו הקבוצות 4 פעמים באף אחת מהן לא ניצחה אשדוד (לעומת פעמיים של אשקלון). ניצחון של אשדוד והיא האופן מעשי בליגת העל.

לשחקני הקבוצה זה הספיק. בשיחות פנימיות בחדר ההלבשה המסר שעובר בין השחקנים הוא : הגיע הזמן שננצח". אחד השחקנים שעביר את המסר אמר : "אנחנו דורכים ומוכנים. אנחנו רוצים  לנצח. אין מה לדבר יותר מידי לפני המשחק. משחק כזה חייבם לנצח".

בפן המקצועי הרי שאדיר טובול אמור לחזור לסגל לאחר פציעה שמנעה ממנו להיות חלק מסגל הקבוצה במשחקים האחרונים. עדיין לא ברור אם טום בן זקן יהיה בסגל בעקבות מתיחה במפשעה, הסיכוי לכך הוא נמוך. ניב זריהן שסבל משבר בעקבות המשחק מול אחי נצרת, יהיה בסגל הקבוצה.

גם האוהדים מכונים למשחק. אוהדי הקבוצה מתכננים כמה אטרקציות ועידוד מאסיבי. בין היתר תהיה זו הופעה ראשונה של "להקת מתופפים" שהוקמה בשיתוף הקבוצה ו"כלי זמר,, שגם מלמדים את הילדים. כמו כן יהיה דגל ענק שיקבל את שחקני הקבוצה ויהיו פינות איפור. האוהדים מבטיחים כי "מבחינתנו תהיה חגיגה".

גורם בקבוצה אמר כי זה משחק של צו 8 לאוהדים והוא מאמין שיגיעו רבים וצפוי קהל רב שיוסיף את הצבע למשחק הכל כך חשוב הזה.

צפו במיכאל אוחנה מתכונן למשחק….

https://www.instagram.com/p/BEG8Yi6RJui/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך