יצאו אחי בזול. רק 0:2 למ.ס על אחי נצרת – מצורפת טבלה

קבוצת אחי נצרת יכולה להיות מרוצה. היא נוצחה רק 2:0 על ידי מ.ס אשדוד שיכולה הייתה לגמור את המשחק ב-5 שערים לפחות. התיקו בין פ"ת לקטמון, הביא לפער של 11 נקודות בין מ.ס אשדוד לבין הרצליה שעלתה למקום השלישי, כשנותרו 6 מחזורים לסיום הפליאוף העליון. במחזור הבא אשקלון מגיעה לאשדוד למשחק צמרת. אשדוד בדרך חזרה לליגת העל.
יצאו אחי בזול. רק 0:2 למ.ס על אחי נצרת - מצורפת טבלה

אחי נצרת צריכים לשלוח זר פרחים גדול לשחקני מ.ס אשדוד, על כך שיצאו רק במינוס שני שערים, במשחק בשישי. אשדוד אומנם ניצחה 0:2 בסיום, אבל אם זה היה נגמר בחמש או שש, אף אחד לא היה מתפלא. בכל זאת בסיכומו של דבר, הניצחון של אשדוד והתיקו בין פ"ת לקטמון, פתחו פער של 11 נקודות מהרצליה שעלתה למקום השלישי, כשנותרו 6 מחזורים לסיום הפליאוף העליון. במילים אחרות – ליגת העל הנה אנו חוזרים.

לא נלאה אתכם בכל האירועים אבל קבלו רק בדקה ה-70 מיכל אוחנה כמעט כבש, 75, היה תורו של קורדיירו להחמיץ מקרוב. עברו 2 דקות ורועי בקל החמיץ מ-7 מטרים בבעיטה שנערצה על ידי שוער אחי נצרת. , בדקה ה-82 החמיץ שוב קורדיירו מקרוב. עוד 3 דקות ומשה אוחיון בעט למשקוף. הבנתם? וזה רק מקבץ. אגב אחי כמעט עקצה פעם אחת, אבל יואב ג'רפי ממשיך ביכולת הטובה ומנע שער בטוח ואפשרות של אחי "לגנוב" נקודה.

סירושטיין כובש את הריבאונד מהפנדל. (צילום: טל אקוקה)
סירושטיין כובש את הריבאונד מהפנדל. (צילום: טל אקוקה)

אגב אחי מצרת היא קבוצה מאוד ברוטאלית שלפעמים נראה כי חיפשה לפגוע בשחקנים ולא חיפשה בכלל את הכדור. השופט רעפאת אל חמולה אומנם הרחיק בדקה ה-69 את גל ספיר בצהוב שני, אבל זה היה מעט מידי ומאוחר מידי. אל חמולה לא שלף מספיק צהובים ולפעמים היה צריך יותר מזה. המשקיף במשחק מאיר לוי, היה, ראה ומהיכרות איתו, הוא לא יעבור על זה לסדר היום. וטוב שכך.

חן עזריאל כובש השער הראשון משתף את צופי ערוץ הספורט בחווית הניצחון. (צילום: טל אקוקה)
חן עזריאל כובש השער הראשון משתף את צופי ערוץ הספורט בחווית הניצחון. (צילום: טל אקוקה)

ובכל זאת, פעמיים כבשה אשדוד. מיכאל אוחנה בבישול מליגה אחרת, עשה סלאלום בהגנת אחי נצרת, השאיר כדור לחן עזריאל שכבש את השער הראשון והשני שלו בתוך שני מחזורים. בדקה ה-90 נפסקה פנדל לאשדוד לאחר נגיעת יד של איאד חוטא ומיקי סירושטיין כבש את הפנדל (לאחר ההדיפה של עמוס גד שוער אחי נצרת) ועשה מזה 0:2 ושער 9 למאזנו.

במחזור הבא תגיע אשקלון לאשדוד. העונה אשדוד לא ניצחה את אשקלון. האמת הגיע הזמן. ניצחון יכול להביא את אשדוד מרחק נגיעה מליגת העל. האמת. בנינו, אשדוד מרחק נגיעה בכל מקרה מליגת העל

אשדוד: ג'רפי , קינדה, ניבאלדו ( מקדש, 90), סירושטיין, מונד, אוחיון, בקל, אינברום (זריהן, 81), אוחנה, עזריאל (דוד, 75), קורדיירו.

 

קבוצה נק
1 מ.ס.ע אשדוד 60
2 הפועל אשקלון 53
3 מכבי הרצליה 49
4 הפועל פ"ת 48
5 הפועל קטמון 45
6 אחי נצרת 44
7 בני לוד 43
8 הפועל ר"ג 42

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך