שחקני מ.ס אשדוד ביקרו "ברננים" ו"בצפרירים"

מ.ס אשדוד ממשיכה בקשר החשוב עם הקהילה באשדוד. הקבוצה ביקרה בשני בתי ספר יסודיים נוספים. "רננים" ו"צפרירים". השחקנים לוקחים חלק בפעילות בתוך בתי הספר ומזמינים את הילדים למשחקי הקבוצה. גורם בקבוצה : "לשמח ילידם בעיר, זה לא פחות חשוב מלנצח במשחק".
שחקני מ.ס אשדוד ביקרו "ברננים" ו"בצפרירים"

במ.ס אשדוד ממשיכים בעשייה המבורכת והחשובה לקהילה, לקבוצה ולילדי העיר. באשדוד ממשיכם "במסורת" החדשה של ביקור בבתי הספר היסודיים בעיר. הפעם בשני בתי ספר, "רננים" ו"צפרירים".

משמחים את הילדים. שחקני ואנשי מ.ס אשדוד
משמחים את הילדים. שחקני ואנשי מ.ס אשדוד

במהלך הביקור שחקני ואנשי הקבוצה עורכים מפגש עם ילדי בית הספר, מחלקים גלויות של הקבוצה ומחלקים כרטיסים למשחקיה של אשדוד בליגה. הקשר הזה עושה טוב לילדים, לקהילה וגם לקבוצה.

לא פחות חשוב מניצחון.
לא פחות חשוב מניצחון.

גורם בקבוצה אמר: "המפגשים האלה בעניינו הם לא פחות חשובים מלנצח משחק. הקשר הזה עם בתי הספר ובעיקר הילדים חשוב לנו. צריך לראות את שמחת הילדים בכדי להבין. אנחנו כאן כקבוצה, שהיא חלק מקהילה ולשמח את הילדים זהו ערך חשוב עבורנו".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך