אואט לשחקנים: "בואו נלמד מהעונה שעברה ונסיים את מה שצריך בתחילת הפליאוף"

ביום שישי ייפתח הפליאוף העליון. מאמן מ.ס אשדוד רוני אואט, אמר באספת הקבוצה לשחקנים :בואו נלמד מהעונה שעברה. נסיים את מה שצריך בתחילת הפליאוף ולא נחכה לרגע האחרון". דוד וטובול חוזרים אחרי צהובים, בן זקן התאמן לאחר פציעה, עזריאל בספק, מושל פצוע לא יהיה בסגל.

רוני אואט מאמנה של מ.ס אשדוד ערך ביום ראשון אסיפת שחקנים לאחר משחק הניצחון על רמה,ש 0:3. אואט דיבר עם השחקנים ונתן כדוגמא את העונה שעברה. אואט אמר בין היתר: "אמרו על מ.ס אשדוד בעונה שעברה שהיא קבוצה איכות  ולא תרד. אבל עבר משחק ועוד משחק הקבוצה לא ניצחה וירדו ליגה".

אואט הוסיף: "אנחנו לימודי ניסיון וצריך ללמוד מהדבר הזה ולהיזהר משאננות. בואו קודם כל ניקח את מה שצריכים ואז יהיה לנו קל לא להיות תלויים באף אחד. יש לנו עכשיו את אחי נצרת, אשקלון פ"ת. בואו נסיים את העניין עכשיו לא במחזור חמישי שישי בפליאוף. אנחנו צריכים לחשוב ששישי מול אחי נצרת זה גמר גביע".

חן עזריאל, כובש השער הראשון במשחק פצוע לאחר שספג מכה בקרסול וביום רביעי יבדקו אם יוכל לחזור להתאמן ומכאן ידעו על סיכוייו לשחק בשישי. בנצי מושל לא התאמן הוא עדיין פצוע ולא יהיה בסגל בשישי. דין דוד ואדיר טובול חוזרים לאחר שבוע הרחקה בשל צהובים. טום בן זקן עבר אימון מלא, אבל עדיין סובל מרגישות במפשעה ובהמשך השבוע ידעו מה צבו ואם יהיה כשיר לשישי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך