צמד של אינברום בסיום, מ.ס סיימה את הליגה הסדירה ב-0:3 על רמה"ש

מ.ס אשדוד סיימה את הליגה הסדירה עם 0:3 על רמה"ש ובמקום הראשון בליגה. צמד של אינברום בדקות הסיום (89 ו-90, בשער נדיר) ושער נוסף של חן עזריאל במחצית הראשונה (40), הביאו את 3 הנקודות. במחזור הבא בפליאוף העליון תארח מ.ס את אחי נצרת (כשאירועי המשחק לפני מחזור, עדיין טריים). גם המשחק אחריו יהיה משחק בייתי מול אשקלון.לאשדוד פער 10 נקודות והיא בדרך הבטוחה חזרה לליגת העל.

אי אפשר לבקש יותר. ניצחון 0:3 על רמה"ש במחזור הסיום של הליגה הסדירה למ.ס אשדוד, מקום ראשון בליגה הלאומית ו-10 נקודות הפרש מהמקום השלישי ממנו לא עולים ליגה. כשנותרו 7 מחזורים עם פתיחת הפליאוף העליון, כשארבעה משחקים ישוחקו בבית, אפשר בהחלט לחשוב על קירור השמפניות. ליגת העל, הנה אנחנו חוזרים.

נכון, ה-0:3 לא הלך כזה בלקות. זה היה קשה יותר ממה שזה נראה. לא בגלל רמה"ש, היא הרימה ידיים עוד לפני שהמשחק התחיל, הרבה בגלל אשדוד ששיחקה בחצי הילוך. אבל בסופו של דבר, כמה קשה ככה מתוק. אם במשחק כזה אשדוד "דורסת" בתוצאה כזו, אז באמת יש פה קבוצה טובה מאוד.

בדקה ה-40, העלה חן עזריאל את הקבוצה ל-0:1. עזריאל שנפצע, ביקש להתחלף. בפעולה האחרונה שלו, הוא קיבל כדור 25 מ' משער רמה"ש. התקדם ובעט פנימה 0:1. כבש והוחלף במחצית השנייה. באתי-כבשתי-הוחלפתי. אם זה לא הספיק לרמה"ש, אז שחקנה בן בן יאיר הורחק על עבירה גסה ומיותרת על משה אוחיון, סמוך לדגל הקרן של אשדוד.

המחצית השניה הייתה בעיקר החמצות של אשדוד ולחץ על שער רמה"ש, שלא צלחו. אבל בדקה ה-89, שלח רועי בקל כדור ענק לאור אינברום שהתקדם איתו וכבש ממטרים ספורים. אקורד הסיום תרתי משמע היה של אינברום, שבדקה ה-90 כבש שער מדהים מצד אחד של הרחבה לחיבורים 0:3.

במחזור הבא תארח מ.ס אשדוד את אחי נצרת, שאיתה שיחקה הקבוצה רק לפני מחזור אחד. כזכור המשחק הסתיים בתיקו 1:1, אבל אוהדי אחי נצרת השתוללו וזרקו חפצים למגרש וניסו לפגוע באוהדי אשדוד. עכשיו הם יגיעו לאשדוד. מחזור אח"F, תארח שוב אשדוד בבית, את הפועל אשקלון, משחק שיכול לסגור עניין באופן רשמי.

מ.ס אשדוד: ג'רפי, קינדה, ניבאלדו, סירושטיין, מונד, אוחיון, בקל, אוחנה (זריהן, 83), אינברום, קורדיירו (בטיט, 90), עזריאל (דיין, 46)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך