רק 7500 ש"ח קנס לנצרת על התפרעות אוהדיה מול אשדוד

קבוצת אחי נצרת, שאוהדיה השתוללו במהלך המשחק במחזור הקודם מול מ.ס אשדוד ואוהדיה זרקו חפצים על שחקני הקבוצה, קיללו בקריאות "מוות ליהודים" ורצו לפגוע באוהדי מ.ס אשדוד, שיצאו מהמגרש בעילוט, רק בחסות המשטרה, קיבלה רק עונה כספי קל של 7500 שקל מההתאחדות לכדורגל. השופט ציין בדו"ח את זריקת החפצים. ניסיון הפגיעה באוהדי אשדוד והקריאות הגזעניות, לא צוינו, לא על ידי השופט, לא על ידי המשקיף ולא על ידי כח המשטרה. בושה.
רק 7500 ש"ח קנס לנצרת על התפרעות אוהדיה מול אשדוד

בושה. אין מילה אחרת. ההתאחדות לכדורגל קנסה את אחי נצרת רק ב-7500 ש"ח, בעקבות התפרעות אוהדיה במשחק מול מ.ס אשדוד לאחר שער שכבשה אשדוד. התפרעות שבמהלכה נזרקו חפצים על שחקני הקבוצה (כפי שציין השופט בדו"ח המשחק) ואוהדי אשדוד נאלצו לצאת בחסות המשטרה (ללא התגרות מצידם) שעה ארוכה לאחר סיומו, מחשש שייפגעו על ידי אוהדי אחי נצרת.

בדו"ח השופט צוין, (טעויות הכתיב הן במקור): "תקרית; בדקה ה52 הבקיע שחקן מ.ס אשדוד מספר 21 מאוריציו שער יתרון לטובת קבוצתו. במהלך חגיגת השער רץ השחקן לכיוון היציע המרכזי של המגרש ובמסגרת חגיגת השער שלו סימן 'לב' לכיוון עמדת השידור. פעולה זאת גרמה להתחממות של הקהל המקומי שבמסגרתה נזרק מקל טיפוף לכיוון השחקן ונחת רק מספר מטרים ספורים ממנו (אובחן על ידי ועל ידי המשקיף). בנוסף, בסיום המשחק פנו אליי עוזר השופט (חי גוזלן) והשופט הרביעי (דניאל לוי) והעלו בפניי כי הם זיהו כי נזרק בקבוק שתייה לכר הדשא במהלך האירוע שצויין לעיל".

כאמור השופט מציין כי נזרק מקל תיפוף (בדו"ח הוא כתב טיפוף) על מאוריציו קורדיירו שכל מה שעשה היה לשמוח ולסמן לב לדבריו. הוא גם מזכיר בקבוק שנזרק לכר הדאש. כל זה לא הועיל לגזור עונש מרתיע יותר על אחי נצרת. אגב כל האירוע הנלווה עם קבל אשדוד שנאלץ לצאת בחסות המשטרה והאיומים והקללות "מוות ליהודים", לא הוזכרו כלל בדו"ח השופט או בדו"ח המשקיף. למעשה בהחלטת הדיין גיורא לנדאו כנתב כי הם אשמים בסעיף התפרעות אוהדים…אבל "בגין הבקבוק והמקל". מכל המהומה הגדולה שנראתה גם בטלוויזיה, הם הואשמו בזריקת בקבוק ומקל. בושה

כזכור אוהדי אשדוד שנכחו במשחק, סיפרו כי חשו פחד וחשו מאוימים בסיום וכי רק בהתערבות המשטרה הם יצאו מהמגרש והגיעו לאחר כניסת השבת לביתם. מסתבר כי זה לא מעניין, או לפחות לא בא לידי ביטוי בדו"ח השופט, המשקיף או המשטרה שלא העבירה את הדו"ח לדיון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך