גדי קינדה. היום יום הולדת. מחר נבחרת

שני נציגים למ.ס אשדוד בנבחרת הצעירה. גדי קינדה ודין דוד. קינדה חוגג היום 22, בחמישי הוא עשוי להיות בסגל הנבחרת ואולי בהרכב, במשחק מול הונגריה, במוקדמות אליפות אירופה לנבחרות צעירות. כעבור 4 ימים ייערך משחק מול יוון, ביוון.
קינדה ודין דוד נציגי אשדוד, רגע לפני ההמראה.
קינדה ודין דוד נציגי אשדוד, רגע לפני ההמראה.

גדי קינדה ודין דוד, הם שני נציגי מועדון ספורט אשדוד, בנבחרת הצעירה, שנמצאת בהונגריה, לקראת משחקה בחמישי, מול הונגריה, במוקדמות אליפות אירופה לנבחרות צעירות.

קינדה חוגג בדיוק היום, רביעי, יומולדת 22 ומחר הוא עשוי להיות בסגל ואולי אפילו לפתוח בהרכב. יהיה מעניין לראות אותו חוגג היום ומחר.

צמד משחקי החוץ מול הונגריה ויוון במוקדמות אליפות אירופה לנבחרות צעירות. לאחר ארבעה משחקים בקמפיין נמצאת ישראל במקום הרביעי בבית 4 עם 7 נקודות. ביום חמישי ה (בעיר גיור, 20:00 שעון ישראל) תפגוש ישראל את הונגריה וכעבור 4 ימים את נבחרת יוון (אתונה, 16:30 שעון ישראל).

רגב בשיחה עם קינדה, אמר האחרון כי בינתיים לא חשים באופן מיוחד את האבטחה סביב הנבחרת, למרות הפיגועים בבריסל והאבטחה היא אבטחה כמו בכל משחק נבחרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך