ניצחון חשוב לנוער של מ.ס 2:3 על ראשל"צ. פתחה פער 8 נקודות מבית"ר ירושלים

ניצחון חשוב לקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד 2:3 על הפועל ראשל"צ בחוץ. בית"ר ירושלים שמתחתיה ומתחת לקו האדום נוצחה 2:4 על ידי באר שבע והפער בין 2 הקבוצות עומדת כרגע על 8 נקודות כשנותרו 9 מחזורים. אשדוד שבמקום ה-14, רחוקה 3 נקודות בלבד מהפועל ראשל"צ שבמקום ה-12.

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד ממשיכה במסע שלה, להישאר בליגת טוטו לנוער, ליגת העל לנוער. בשבת השיגה הקבוצה ניצחון חשוב בחוץ על הפועל ראשל"צ 2:3 התרחקה 8 נקודות מבית"ר ירושלים שמתחת לקו האדום וקרבה אליה לפחות עוד 2 קבוצות, כל זאת כשנותרו 9 מחזורים לסיום.

ראשל"צ נשארה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-חמישית לאחר הרחקת שחקנה בן בכר. דקה החמישית כרטיס אדום נשלף לבן בכר. דווקא בעשרה שחקנים הייתה זו ראשל"צ שהובילה, כשעמית מלכה העלה אותה ליתרון בדקה ה-19. אשדוד חזרה למשחק בדקה ה-60 משער שיווין של דין דוד, ששיחק אתמול גם בהרכב הבוגרת. 15 דקות אח"כ נראה העלה סליו קפאי , שהגיע מבית"ר ת"א רמלה, את מ.ס ל-2:1.  עשר דקות לסיום חזרה ראשל"צ בשער משלה מרגלי  מור פדידה. כשנראה היה שזה ייגמר בתיקו, כבש דוד את שערו השני חמש דקות לסיום והעניק ניצחון סופר חשוב לקבוצתו.

לאשדוד כרגע 22 נקודות. בית"ר ירושלים, שמתחת לקו האדום, נוצחה בבאר שבע 4:2 והסתבכה יותר בתחתית. אבל עוד שתי קבוצות התקרבו לאשדוד. הפועל ראשל"צ ונתניה שסיימה בתיקו בדרבי עם טוברוק. בכלל מ.ס שבמקום ה-14, רחוקה 3 נקודות בלבד מהפועל ראשל"צ שנמצאת במקום ה-12. במחזור הבא תגיע בני יהודה מהצמרת לאשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך