טום בן זקן ראוי לתואר הפתעת העונה בליגת הלאומית!

רק בגלל שהוא הבן של... טום בן-זקן לא זוכה לכבוד שמגיע לו מאמצעי התקשורת השונים, בעקבות היכולת הפנטסטית שלו מתחילת העונה. המגן הימני המצוין מציג יכולת הגנתית מרשימה, תומך במשחק ההתקפה וחתום עד עתה על 4 בישולים, אין בכלל ספק שאשדוד מצאה פתרון לשנים ארוכות בעמדת המגן הימני
שי תור

כמה קשה לעלות כל משחק לכר הדשא, כשמעל ראשך רשום באותיות קידוש לבנה: "הבן של…". יש כאלה שקורסים מהלחץ הכבד, יש כאלה שפשוט לא מספיק טובים, ויש גם כאלה שפורשים מהענף אחרי זמן קצר.

טום בן זקן, הבן של הבעלים של המועדון ג'קי בן זקן, עשה בדיוק את הדרך ההפוכה לאורך השנים האחרונות, והעונה הגיע לנקודת שיא בקריירה שלו, ובהחלט ראוי להתמודד על תואר הפתעת העונה בליגה הלאומית.

טום החל את דרכו בקבוצות הילדים של אשדוד. מי שעקב אחריו מספר כי כבר בתחילת הדרך הייתה לו אמביציה בלתי רגילה, למרות שבהתחלה היה לו מעט קשה להשתלב, מאחר והוא שיחק בשנתון הכי מוכשר בתולדות העיר אשדוד, לצד שחקנים שמככבים היום הקבוצה הבוגרת (גדי קינדה, אמיר בן שמעון, ניב זריהן, בנצי מושל, מיכאל אוחנה ורבים אחרים). משנה לשנה טום התקדם, עבד קשה באימונים. בזמן שהחברים שלו יצאו לבלות, הוא הלך לחדר הכושר ועבד, והתוצאות אכן נראו בכר הדשא. בן זקן הפך למגן ימני מוכשר, אגרסיבי ויעיל ועשה את הפריצה הגדולה שלו בקבוצת הנוער של אשדוד.

benz

בעונה שעברה שיחק בקבוצה הבוגרת בליגת העל, והראה בכמה וכמה משחקים כי הוא יכול להתמודד מול החלוצים הכי טובים בארץ, למרות שעדיין היה חסר לו כמה אלמנטים להשלים את המשחק לטוב יותר מבחינתו. בקיץ האחרון הוא המשיך לעבוד יום אחר יום, ויתר על חופשות ונסיעות לחו"ל והגיע לתחילת העונה מוכן בכל האספקטים.

ואכן, בן זקן נחשב היום לאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה, יציב מאוד מכל הצעירים שמשחקים בהרכב, עם 4 בישולים ויכולת הגנתית מעולה. אין לי ספק שגם בליגת העל בעונה הבאה הוא ימשיך לרשום את ההתקדמות שלו, ולמעשה אשדוד פתרה את הבעיה בעמדת המגן הימני לשנים הקרובות.

בכלל, עם הבסיס הקיים אשדוד תהיה קבוצה מובילה בליגה הראשונה. אני מאמין מאוד בצוות המקומי שקיבל את המשוכות (מה יותר גאווה מצוות מקצועי הכולל 6 מאמנים שצמחו במחלקת הנוער!), בראשותו של רוני אוואט. הם מכירים יותר מכולם את רוב שחקני הסגל עוד מינקות, והם יידעו להוציא מהם את המקסימום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך