הרכב היוקרתי "שקע" בבור ביום גשום, העירייה תשלם פיצוי של 30 אלף

עיריית אשדוד תשלם 30 אלף שקל לתושב העיר, על נזק לצמיגים שנגרם לרכב המפואר שלו שנכנס לבור ביום גשום

עיריית אשדוד תשלם לבעל רכב מסוג מרצדס מאשדוד, 30 אלף שקל פיצוי, עבור נזק שנגרם לצמיגים במכוניתו לאחר ש"עלה" על בור במהלך גשמי חורף בשנה החולפת. מכתב התביעה שהגיש בעל הרכב, לבית המשפט בעיר, עולה כי באחד מימי החורף החולף, נהג התובע ברכבו באזור התעשייה באשדוד.

בהגיעו לכיכר, פנה באיטיות שמאלה עקב גשם עז שניתך וראות לקויה, ומייד עם כניסתו לצומת שמע חבטה עזה בצד הימני של הרכב. מיד עם סיום הפניה יצא מהרכב ואז הבחין כי צמיג קדמי נקרע, וכי חישוק הצמיג הקדמי והצמיג האחורי נפגעו. בהמשך גילה כי החבטה אירעה כתוצאה מבור ענק שנפער בכביש, אשר היה מכוסה במי הגשמים ולא ניתן היה לראותו.

שמאי רכב שבדק את רכב המרצדס היוקרתי, קבע כי לרכב נגרם נזק בשווי של כ-40 אלף שקל, בעיקר בגין עלות הצמיגים והחישוק העומדים על כ-30 אלף שקל, זאת, בנוסף לנזק לפח.

בכתב התביעה נטען כי העירייה התרשלה בכך שלא תחזקה כיאות את הכבישים בשטחה המוניציפאלי, לא התריעה ולא גידרה את מקום המפגע, התעלמה מהסיכונים בחשיפת הנהגים לכביש משובש ומסוכן מבלי יכולת לראות זאת בזמן גשם ולא נהגה כפי שעל רשות מקומית סבירה היה לנהוג בנסיבות העניין.

לאחר שהוגשה התביעה התקיים משא ומתן מחוץ לכותלי בית המשפט, בין פרקליטו של הנהג לבין חברת הביטוח המבטחת את העירייה. בסופו של דבר הושגה פשרה, לפיה העירייה תשלם לבעל הרכב 30 אלף שקל בגין הנזק שנגרם מהבור שנפער בכביש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך