היום: משחק העונה "בדרבי של הדרום"

היום, שישי (15.00), תגיע הפועל אשקלון השנייה בטבלה, למשחק חוץ מול מוליכת הליגה, מ.ס אשדוד. בדרך כלל היינו קוראים לזה, "הדרבי של הדרום", הפעם המשחק נקרא "משחק העונה" בלאומית, בין הראשונה אשדוד לשנייה אשקלון. ניצחון של אשדוד, שיהיה 7 ברציפות, יכול להביא את הקבוצה למרחק של לפחות 13 נקודות מהמקום השלישי, ממנו לא עולים ליגה. ניב זריהן יחזור לסגל ככל הנראה לאחר פציעה ארוכה. אור אינברום בתמונת ההרכב. האוהדים מבטיחים קהל רב שיגיע. אגב סטטיסטית יש לאשדוד יתרון ברור.
שחקני אשדוד חוגגים

הכל מוכן למשחק העונה היום, שישי (15.00), של הליגה הלאומית, בין הראשונה בטבלה, מ.ס אשדוד שתארח את השנייה, הפועל אשקלון. בדרך כלל היינו מכנים את המשחק הזה, "הדרבי של הדרום,, אבל הפעם כאמור זהו משחק העונה בלאומית.

ניצחון של אשדוד , יהיה השביעי ברציפות ועשוי לפתוח פער של 13 נקודות מהמקום ממנו לא עולים ליגה, מקום שלישי, זה יקרב מאוד את מ.ס חזרה למקומה הטבעי, ליגת העל. אשדוד מגיעה לאחר ניצחון 0:2 על נצרת עילית, אשקלון לאחר תיקו 1:1 מול יבנה.

המאמן רוני אוט מתלבט לגבי ההרכב, אבל נראה כי אור אינברום בתמונת ההרכב. מי שעשוי לחזור לסגל לאחר פציעה ארוכה, הוא ניב זריהן, שיעמוד לרשות אואט. אגב אואט קורא לקהל להגיע למשחק הזה ואמר כי חשוב במיוחד שהקהל שחוזר לעודד, יגיע למשחק הזה, שהוא מאוד חשוב.הקהל מצידו הבטיח כי יגיע ואוהדי הקבוצה כבר נערכו באמצע השבוע למשחק. מאחר ומדובר מול אשקלון השכנה, הרי שצפוי להגיע קהל רב.

עידן בו אבו מהצוות המקצועי התייחס למשחק: "אנחנו ממוקדים. זה משחק עונה משחק בין הראשונה לשנייה, זה דרבי אזורי, לא שכחנו שהפסדנו להם בגמר גביע הטוטו ולא ניצחנו אותם בליגה".

אגב מבחינה סטטיסטית, אשדוד מנצחת בכל בכיבושי שערים מוליכה יתרון לאשדוד עם 1.74 שערים למשחק מול 1.66 של אשקלון. מבחינת ספיגה, אשדוד סופגת 1.03 שערים למשחק (שיפור עצום במשחקים האחרונים, בה ספגה שער אחד בלבד) ואשקלון 1.07. אשדוד מנצחת בממוצע של 1.8 משחקים ואשקלון כל 2.45 משחקים. לנצח את אשדוד אפשר רק כל 6.75 משחקים ואת אשקלון כל 4.5 משחקים. לפחות סטטיסטית. כך שמבחינה סטטיסטית, לאשדוד סיכויים גבוהים יותר לנצח. סטטיסטית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך