אוהדי מ.ס אשדוד חוזרים לעודד את הלהיט של הליגה הלאומית

ההצלחה של מ.ס אשדוד הלהיט החם של הליגה הלאומית בכדורגל היא גם הצלחה ביציעים. יותר יותר אוהדים חוזרים לעודד את הקבוצה בדרך לליגת העל. היום נערכה ישיבת אוהדי הקבוצה שמתכננים תפאורה מהיפות שנראו כאן לקראת המשחק החשוב מול השנייה בטבלה, אשקלון ביום שישי (15.00). "זה צו שמונה לכל האוהדים לבוא לעודד את הקבוצה הבכירה של העיר" הם אומרים.
אוהדי מ.ס אשדוד חוזרים לעודד את הלהיט של הליגה הלאומית

מ.ס אשדוד ממוקמת במקום הראשון בליגה הלאומית לאחר 6 ניצחונות רצופים והיא פתחה פער מיתר הליגה. ביום שישי תגיע הפועל אשקלון, השנייה בטבלה, למשחק עונה. הקבוצה מתכוננת בהתאם, אבל מסתבר שלא רק היא, אלא גם אוהדי הקבוצה, שנערכים לקראת המשחק החשוב בשישי.

אוהדי הקבוצה נפגשו היום לישיבה לקראת המשחק, בפיצה אמברלה בעיר המטרה לארגן את כל עזרי העידוד לקראת שישי. האוהדים מבטיחים כי תהיה תפאורה אולי מהיפות שראו זה זמן רב בעיר. "זה צו 8 לאוהדי הקבוצה לבוא לעודד את הקבוצה הבכירה בעיר שחוזרת לליגת העל".

האוהדים באסיפה היום.
האוהדים באסיפה היום.

בכלל לאחרונה מגיעים יותר ויותר אוהדים שרוצים לעודד את הקבוצה ולהיות חלק מההצלחה של מ.ס אשדוד. אוהדי הקבוצה מבטיחים כי יגיע קהל רב שיילך ורק יגדל וכבר לקראת אשקלון נראה את זה ביציעים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך