מומחי רשת "הסטוק": אחד האלמנטים שנותן את הטון העיצובי העיקרי של שולחן החג הינו המפה, ולכן חשוב לקבוע מראש את הקונספט העיצובי. בדומה למפות והראנרים גם לצלחות המונחות על השולחן יש חשיבות בעיצובו וגם כאן ניתן לשחק ולהפריד בין סטים שונים צבעים ודוגמאות, כל עוד שומרים על קו קונספטואלי שידגיש את המוטיב ויוסיף צבע ועניין לשולחן. כמובן שמדובר בשולחן החג אל לכם לשכוח את צלחת הפסח המסורתית- שתונח במרכזו של השולחן ותהווה מוקד ועניין. כמובן שמומלץ להשתמש בצלחת מרשימה ומעניינת בצבעים שונים או טקסטורות וחומרים שיבליטו אותה מפני שאר הכלים בשולחן.
1. שולחן חג בהשפעה כפרית – סגנון "בין כפרי לאורבני" . מדובר בשולחן שמשדר בעיקר נוחיות של אנשים הסועדים בו, עירוניים, מתקדמים ומתוחכמים. מחד בשולחן זה נעשה שימוש בחומרים טבעיים דוגמת עץ (כסאות), שיש אבן (פלטת השולחן) ולהשלמת המראה נבחרו פלייסמנטים במראה קלוע וטבעי. ומאידך כלי האוכל בעלי שיק אורבני בלתי יומרניים, נקיים וחפים מאלמנטים דקורטיבים השומרים על קווים נקיים כמו מבקשים לטשטש במעט את הלוק הכפרי, וכך התוצאה הסופית מסנתזת בין שני סגנונות מובחנים לסגנון חדש, מוקפד, אלגנטי משהו המביט בקריצה קלה לאמא אדמה.
2. שולחן חג בהשפעה טרנד הקונטרס – סגנון אירופאי, המשדר יוקרה מדודה. את המפה מחליף ראנר מוזהב, אין אלמנטים דקורטיבים נוספים המעטרים את לב השולחן והכלים ברובם נקיי מהדפסים. כלי האוכל הם היחידים המעוטרים במוטיב קונטרס פרחוני בצבעי שחור על רקע פורצלן לבן (גלזורה מבריקה) הבאים לצד ראנר השומר על מוטיב הניגודיות ומשלב בין צבע מוכסף וקר התחום במסגרת מוזהבת חמה.
3. שולחן חג כחלחל – כחול מונקו ( מספרו בפנטון 19-3964) לצד תתי גוונים נוספים של כחול ותכלת (ברלין, פרוסי, לייט בלו) יתאים במיוחד לפשיוניסטים ולעוקבים אחר המגמות העיצוביות בעולם. תתי הגוונים שנלווים לגוון הנבחר: מקלים בבחירת כלי האוכל, הדקורציה והמבחר שאפשר למצוא בארון הסרוויסים. יש בצבע הזה רוגע ושלווה שמזכיר נופו של הים ועם שילוב של פרטי דקורציה בצורות שונות של פרחי עונת האביב החיבור לפסח פשוט מושלם.
4. שולחן בסגנון אקלקטי – שולחן המשלב מספר סגנונות יחדיו בדרך האהובה עליכם. השולחן יתאים לאנשים עם חוש טעם מפותח ובעלי אמירה עיצובית. בסגנון זה אין כללים, בתנאי שהתוצאה מאירת עיניים, יש בו מקום לאוספים ולשילוב של ישן וחדש, הסגנון מתאים מאוד לאמנים ולמעצבים אשר מאמינים כי באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה ולכן השולחן שלהם מושך תשומת לב למרות היותו בלתי הומוגני.