מרעננים את חדרי ילדים ונוער לקראת האביב

לקראת חג הפסח ועונת האביב, זו הזדמנות מצוינת לרענן את חדר הילדים ובני הנוער, לזרוק את הישן ולהכניס אנרגיות חדשות, אפילו באמצעות שינויים קטנים ניתן ליצור שינוי משמעותי ולהכניס אווירה מרעננת ואביבית. סמנכ"ל רהיטי דורון, אסף טייכמן, מעניק טיפים ועצות לריענון חדרי ילדים ונוער עם הריהוט הקיים, כאשר הסוד טמון בפריטים שמסביב.

לקראת חג הפסח ועונת האביב זו הזדמנות מצוינת לרענן את חדר הילדים ובני הנוער, לזרוק את הישן ולהכניס אנרגיות חדשות, אפילו באמצעות שינויים קטנים ניתן ליצור שינוי משמעותי ולהכניס אווירה מרעננת ואביבית.
סמנכ"ל רהיטי דורון, אסף טייכמן, מעניק טיפים ועצות לריענון של חדרי ילדים עם הריהוט הקיים, כאשר הסוד טמון בפריטים שמסביב:

שינוי מיקום הרהיטים
שיניתם את מיקום הרהיטים בחדר וכבר קיבלתם חדר חדש בעיני המשתמש… הילד כבר גדל, הצרכים והשימושים שלו השתנו, זה הזמן לשנות את העמדת הרהיטים בחדר, בחרו לשנות את העמדת הריהוט בצורה הטובה ביותר בהתאם לשעות הפעילות של הילד והשימוש שלו בכל פונקציה, כך תנצלו בצורה המיטבית את התאורה הטבעית הנכנסת לחדר במהלך היום. חלל החדר ייראה שונה ובדרך כלל גם גדול יותר. שינוי במנורות או הוספת אהילים אף הם יכולים לעזור.
שינוי צבעוניות בחדר –

ראשית – צבעוניות הקירות, אפילו בצורה חלקית היא דרך נוספת ליצירת שינוי מיידי. אומנם צביעה יכולה להוות בעיה וקשה יותר ליישום אך לא חסרים פתרונות יצירתיים. רהיטי דורון מציעים מדבקות קיר אשר עושות הבדל גדול בעיצוב. גם עם קירות לבנים זוהי דרך מעולה לשילוב צבעוניות בחדר, מתן "אופי" לחדר וגיוון החלל, זאת מבלי הצורך במחויבות רבה למדבקה- כשמחליטים שנמאס- מגרדים ומחליפים.

שנית- שימוש באקססוריס בחדר, היא דרך נוספת להוסיף צבעים ולשנות את אווירת החדר. על ידי הוספת ווילונות, כריות, שטיחים, שינוי מצעי המיטה או אף כיסא לשולחן עוזר לקבלת הצבעוניות החדשה, זאת כמובן תוך שילוב הצבעים בצורה נכונה היוצרת הרמוניה בחדר. ברהיטי דורון ניתן למצוא מגוון כריות נוי במראה צעיר, עדכני ואקלקטי בעיצובים מדליקים, צבעוניים ושמחים.
שלישית- שינוי צבעוניות ברהיטים, אם אפשר בחלקי רהיט, שילוב שידה בצבעוניות שונה, חזית מגירה או דלת של כוורת בחדר, נותנים לחדר אוירה ומחודשת חמימה בשינוי קטנטן.

jknhkj98ikl

אביזרי אחסון
פתרון עיצובי נוסף לשדרוג חדר הילדים, המשלב יופי ופונקציונליות ניתן להשיג באמצעות קופסאות צבעוניות לאחסון. רהיטי דורון מציעים קופסאות פח מקסימות לאחסון, המשלבות פרקטיות ונוחות. הן לא מכבידות על החלל ואף משדרגות כל חדר. מוצר נוסף לשילוב בחדר, מציעה רהיטי דורון את החבית-תא – אשר מעבר להיותו מוצר רטרו, צבעוני, מעוצב ומדליק, משמש לאחסון צעצועים, כביסה, או אפילו כפח אשפה, ואף יכול לשמש כשרפרף לישיבה וכהדום לרגליים.

שילוב מראה בחדר
רצוי לשלב בחדר מראה לנוחות המשתמשים בחדר, המראה בנוסף להיותה אביזר שימושי, היא מגדילה את המרחב של החדר, שילובה בחדר תיתן רושם של חדר גדול ומרווח יותר.
יחד עם זאת, כל חדר דורש התחשבות שונה בחלל ובכמות האור הטבעי הנכנס לחדר. בחירת האביזרים לחדר תהיה תוך הקפדה על פונקציונאליות ומקום החלל בחדר על מנת ליצור עבור הילדים, מקום מפלט רגוע ונעים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך