הפתיחה של "זארה" בקניון סימול

קניון סימול עבר שדרוג משמעותי בחודשים האחרונים, עם מתיחת פנים רצינית מאוד, ובשבוע החולף נפתחו מחדש שתי החנויות "זארה" ו"פול אנד בר", וגרמו להסתערות רבתי של מאות מתושבי העיר
הפתיחה של "זארה" בקניון סימול

הנהלת קניון סימול מדווחת על סיום שלב נוסף במהלך אסטרטגי של שיפוץ הקניון והחניון, ושדרוג תמהיל החניות בקניון באמצעות אכלוסו ברשתות בינלאומיות ומותגים חדשים, כולל חיזוק תחום האופנה והלייף סטייל.

כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של קניון סי-מול למען תושבי העיר והסביבה, הנהלת הקניון ממשיכה ועוברת עוד שלב במהלך אסטרטגי במסגרתו שופצו וגדלו חנויות המותג הספרדי "זארה" ו"פול אנד בר", שופצו והתחדשו חנויות רבות אחרות. בפתיחה של "זארה" נרשם עומס כבד מאוד, בשל הסיילים שהוצעו במקום, ומאות מתושבי העיר עמדו בקופות שעה ארוכה.

קניון סימול, נמצא בעיצומו של שיפוץ נרחב במרחב הציבורי, הכולל החלפת תקרות וריצוף, תאורה חדשה וחזקה, שירותים חדשים ומתיחת פנים לחזית הקניון.

בימים אלו יכנס לעבודות מסיביות שיפוץ החניון, אשר יכלול צביעת החניון באפוקסי, שילוט, הגברת תאורה והתקנת מערכת אדום ירוק, מהלך אשר יאלץ את הקניון לסגור חלקים נרחבים של החניון. "אנו מודעים לאי הנוחות ומבטיחים לסיים את העבודות בהקדם ולחזור לפעילות מלאה עם חניון חדיש ונגיש, אשר יקל על מצוקת החנייה", אומרים בהנהלת הקניון.

לדברי דורון גורשטיין, מנכ"ל קניון סימול: "מדובר על עוד שלב מתוך מהלך משמעותי שמטרתו לגוון ולהעמיק את חוויית הקניה של קהל לקוחותינו". עוד מוסיף דורון: "שיפוצם והכנסתן של חנויות חדשות, תוך התמקדות באופנה ובלייף סטייל והתאמת התמהיל הנכון באמצעות, בין השאר, הכנסת מותגים בינלאומיים, בהחלט יתרמו לשינוי המהותי שהקניון עובר בימים אלה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך