רועי ביטון: "אין ספק שבכל מפגש עם האקסית מראשל"צ אני מתמלא מוטיבציה לנצח"

בשישי (16.00, מקיף ט), תפגוש הפועל אשדוד למשחק העונה את השנייה מכבי ראשל"צ. רועי ביטון ששיחק בראשל"צ, ניפק את הכותרת שמלמדת עד כמה הקבוצה מחויבת למשחק. המאמן זייקמן: "אין ספק שזה הולך להיות קרב לא פשוט בכלל ".

הפועל אלובין אשדוד עסוקה בימים האלה, בדבר אחד! משחק העונה מול מכבי ראשל"צ, מחר שישי (16.00, מקיף ט). בקבוצה יודעים שניצחון יביא אותם, שני מחזורים לסיום לאחד מרגעי השיא שלהם העונה ובכלל.

רועי ביטון, שחקן אשדוד שגדל במועדון הצהוב של מכבי ראשל"צ, מוכן למשחק מול האקסית ועל פי דבריו זה רק מדרבן אותו:

"המשחק ביום שישי הקרוב יכול לקבוע המון. עבדנו קשה בכדי להגיע לאן שאנחנו היום, עברנו פציעות קשות, אבדות של שחקנים מרכזיים, אך כל זה לא שבר אותנו והצלחנו להתקדם למרות הקושי, צעד אחר צעד להבטחת המטרה המוצהרת שלנו מפתיחת העונה והיא להתמקם במקומות 1-4  בתום העונה הסדירה.

אין ספק שבכל מפגש עם האקסית אני מתמלא מוטיבציה ורצון מוגבר לנצח ויש הרגשה מיוחדת. הלב שלי נמצא כולו באשדוד והמטרה העיקרית היא להתקדם עם הקבוצה הכי גבוה שאפשר."

, מאמן הקבוצה, וובה זייקמן הוסיף:

"חשיבות המשחק הקרוב היא בעיקר על מיקומים לקראת פתיחת הפלייאוף בסוף החודש הקרוב. זה שאנחנו ממוקמים במקום השלישי במרחק נקודה אחת בלבד מהמקום השני הופך את המפגש הקרוב למאתגר ומעניין עוד יותר, ובטח שהיריבה הקרובה היא המקום השני .ניצחון ביום שישי יכול להעניק לנו הרבה ביטחון ויציבות להמשך אך אין ספק שזה הולך להיות קרב לא פשוט בכלל ".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך