שגריר הפיליפינים בביקור באשדוד

ביום חמישי האחרון הגיע לביקור בעיר אשדוד שגריר הפיליפינים בישראל שסייר בנמל אשדוד, במוזיאונים השונים והתרשם מחופי הים והפסלים הפזורים ברחבי העיר. לאור העובדה שבישראל עובדים באופן חוקי כ- 33 אלף פיליפינים, שוקל השגריר ליזום פסטיבל תרבותי דווקא בעיר אשדוד, ממנה התרשם רבות והבטיח לחזור אליה לביקור יחד עם בני משפחתו

נתנאל אימפרייל- שגריר פיליפינים בישראל, הגיע לביקור באשדוד ביום חמישי האחרון יחד עם בועז וקסמן- יו"ר 'אופיר טורס' בישראל וקונסול כבוד של הפיליפינים, אשר יזם את הביקור והגיע יחד עם עוזרתו האישית פמלה דוריאן ביילון.

מטרת הביקור הייתה להיפגש עם קהל הפיליפינים באשדוד (יש כ- 1000 עובדים חוקיים בעיר), לבקר בנמל אשדוד לאור העובדה שבכל אנייה שעוגנת בנמל בין 15-20% עובדים מלחים, הן על אניות המטען והן על אניות הנוסעים. כמו כן כדי להכיר עיר נהדרת בישראל עליה שמע רבות, לפתח קשרי ידידות בין הנמלים – בין הפיליפינים לנמל אשדוד ולראות אם וכיצד הממשלה הפיליפינית תוכל לתרום לכלכלת העיר.

אימפרייל אמר במהלך הביקור כי שוקל את האפשרות לקיים אירוע גדול באשדוד כיוון שיש בישראל 33 אלף פיליפינים חוקיים- פסטיבל תרבותי לקהילה. עוד התפעל מחנות המזכרות "תוצרת אשדוד" בבית האמנים, ציין היה בעבור אוצר מוזיאון בארצו והחמיא לבית האמנים ע"ש אריה קלנג- תערוכת הכיסאות "שבת אחים" לדבריו "הפילה אותו מהכסא". כמו כן סייר בנמל אשדוד וברחבי העיר, במוזיאון הפלישתים ונהנו מארוחה במסעדת 'פסקאדו'.

את הביקור אירחו 'חופית' החברה לפיתוח התיירות באשדוד והיחידה לקשרי חוץ של עיריית אשדוד. השגריר אימפרייל זכה לקבל בשם ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי במתנה מזכרת מביקורו בעיר- פמוטי כסף מפוארים והבטיח לחזור לביקור שיכלול בילוי ו'שופינג' בעיר אשדוד יחד עם בני משפחתו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך