במחלקת הנוער של מ.ס דאגו ליום כיף לקבוצת הנוער ולמאמני ומנהלי המחלקה

במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד החליטו לדאוג ליום של ניקוי ראש למאמני ומנהלי מחלקת הנוער ולקבוצת הנוער, שממשיכה בקו הנכון להישאר בליגה ובשבת סיימה בתיקו 1:1 מול רעננה. הם זכו ליום של כיף ופינוקים במלון ליאונרדו ים המלח. היו"ר מוריס אזולאי: "מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד היא מחלקה מאוד מגובשת. אנחנו רואים לנכון לתת את כל התנאים המכסימליים להצלחה. ג'קי בן זקן לא חוסך מאיתנו את כל התנאים הטובים להצלחה ועל כך תודתינו".

במחלקת הנער של מועדון ספורט אשדוד החליטו לתת לכל לקבוצת הנוער ולכל מאמי ומנהלי המחלקה, העושים במלאכה למען המחלקה, יום של כיף במלון ליאונרדו ים המלח, על חשובנה של הקבוצה.

קבוצת הנוער שבימים אלה ממשיכה לצבור נקודות בכיד להישאר בליגה ונמצא בפער של 4 נקודות מבית"ר ירושלים שמתחת לקו האדום, סיימה בתיקו 1:1 מול רעננה מהצמרת.

יו"ר מחלקת הנוער, מוריס אזולאי, פנה לג'קי בן זקן שמיד נענה לבקשתו ומימן את "יום הכיף" למחלקה. אזולאי: "מחלקת הנוער שלנו היא משפחה. כל העושים במלאכה הם גוף אחד. חשוב לנו לדאוג להם לתנאים מכסמליים. אני מודה לג'קי בן זקן שמיד נענה לבקשה ועושה הכל בכדי שנקבל את התנאים האופטימליים להצליח. זה לא ברור מאליו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך