הומן עלול להיחתך מאשדוד – רק אם יגייסו 110 אלף דולרים,יישאר

האם הזר הומן שהגיע יעזוב!במכבי אשדוד/באר טוביה מעוניינים להגיע לחצי גמר גביע המדינה עם מיקל גלאדנס כזר חמישי. סוכנו של השחקן לא מוכן ככל הנראה שזה יקרה ואח"כ עלולים לשחררו. בקבוצה מנסים לגייס 110 אלף דולרים לשחק עם 5 זרים. ניסיונות להכשיר את ג'ארד הומן למשחק. אבל עלתה אופציה שאם לא יהיה כשיר, הוא זה שישוחרר, למרות שרק הגיע. הכל יתבהר עד מחר בצהרים, לאחר האימון בהיכל מנורה.

ביום שני תשחק מכבי אשדוד/באר טוביה בחצי הגמר מול מכבי ראשל"צ. כמו שזה נראה לקבוצה שני עניינים לפתור, אחד עם מיקל גלאדנס והשני עם הזר החדש ג'ארד הומן.

לגבי הומן, הרי שהוא הגיע בכדי לחזק את הצבע והוא אמור להחליף את מיקל גלאדנס. כרגע הוא לא בכושר משחק. זה עלול לעלות לו במקום שלו. אם יגייסו 110 אלף דולרים הוא יישאר גם אם לא יהיה מוכן לחצי הגמר.

נעשה סדר.

לגבי גלאדנס, הרי שהוא לא ידע מכך, שהומן אמור להחליפו. אבל סוכנו בהחלט הבין את זה. באשדוד רצו את השחקן לפחות עד לאחר חצי הגמר, אבל כמו שזה נראה, סוכנו לא יהיה מוכן לכך. עכשיו בימים שנותרו יהיה מעניין לראות אם השחקן יישאר לחצי הגמר, או שיעזוב. או אולי יימצא פיתרון שיישארו עד לתום העונה. גורם באשדוד אמר: "בינתיים אף אחד לא עוזב. אם מישהו יעזוב זה יהיה הומן.". כאמור נודע כי בקבוצה מנסים לגייס 110 אלף דולרים בכדי להחזיק גם את גלאדנס וגם את הומן.

נוצרה בעיה כאמור עם הומן. בקבוצה לא יודעים אם יהיה כשיר למשחק חצי הגמר. הומן לא שיחק כמעט מתחילת העונה ועכשיו צריך להכשירו עד לשני. בקבוצה הבהירו שיעשו הכל להביאו למצב שיכול לקחת חלק ולו חלקית.

בגלל התסבוכת נוצרה כאמור גם אופציה שלישית. אם הומן לא יהיה כשיר לחצי הגמר, מי שיעזוב יהיה…הוא עצמו למרות שרק עכשיו הגיע לקבוצה. בקבוצה יעדיפו להשאיר את גלאדנס שמכיר אותה ויהיה כשיר למשחק הכל כך חשוב בחצי הגמר.

החשש הגדול עתה הוא שהומן לא יהיה כשיר וגלאדנס שנפגע ירצה לעזוב  ואז באמת תהיה בעיה לקבוצה מתחת לסל במשחק חצי הגמר. אז יישאר רק צ'ארלס תומאס באזור הצבע במשחק הכל כך חשוב לאשדוד.

מבולבלים? הכל כך נראה יתבהר עד מחר בצהרים, לאחר האימון שהקבוצה תערוך בהיכל מנורה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך