יוני סיסאי מאשדוד כבש את השער בתיקו מול רוסיה – צפו בשער

3 משחקי מועדון ספורט אשדוד, יוני סיסאי, גיל כהן ואהרון בן שימול, הם שחקני נבחרת הנערים של ישראל עד גיל 16, אותה מאמן שחקן אשדוד בעבר, אלון חזן. אתמול במשחק האימון מול הנבחרת המקבילה של רוסיה, כבש יוני סיסיא את השער לזכות ישראל במשחק שהסתיים בתיקו 1:1. צפו בשער.

יש עתיד במועדון ספורט אשדוד.

3 משחקי מועדון ספורט אשדוד, יוני סיסאי, גיל כהן ואהרון בן שימול, הם שחקני נבחרת הנערים של ישראל עד גיל 16, אותה מאמן שחקן אשדוד בעבר, אלון חזן. אתמול במשחק האימון מול הנבחרת המקבילה של רוסיה, כבש יוני סיסיא את השער לזכות ישראל במשחק שהסתיים בתיקו 1:1.

נבחרת נערים ב' (עד גיל 16) של ישראל סיימה אתמול (שלישי) בתיקו 1:1 את משחק הידידות מול הנבחרת המקבילה מרוסיה בבית הנבחרות בשפיים. זה היה המשחק השני והאחרון בין הנבחרות, לאחר שאתמול סיימו בתיקו ללא שערים.

המאמן אלון חזן ביצע מספר שינויים בהרכב הנבחרת, ובשער עמד רועי מעוז, שהציג יכולת גבוהה לאורך כל 80 הדקות. בדקה ה-14 קיבל יוני סיסאי ממועדון ספורט אשדוד כדור בתוך הרחבה, ובעט נהדר לפינה הגבוהה ופנימה, 0:1 לישראל. בדקה ה-28 השוו האורחים את התוצאה, כאשר קיריל קולשינצ'נקו כבש בנגיחה מקרוב, 1:1 בבית הנבחרות בשפיים.

עד לסיום שתי הקבוצות היו יכולות לכבוש את שער הניצחון, אבל השוערים הציגו יכולת גבוהה ושמרו על רשת נקייה. 1:1 בסיום.

בחודש מרץ תצא נבחרת הנערים לטורניר פיתוח בסרביה, כאשר תפגוש את: סרביה, מולדובה וסקוטלנד.

נבחרת הנערים סיימה בתיקו אחת מול רוסיה. צפו בשער של יוני סיסאי ממ.ס אשדוד

A video posted by Israel football association (@israel_football_association) on

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך