אחיו של דין דוד, ינאי, הצטרף אף הוא למ.ס אשדוד

בעקבות אחיו, דין דוד שהגיע למ.ס אשדוד מאשקלון, הצטרף ינאי דוד, האח הצעיר של דין, לאגודה. ינאי, אף הוא חלוץ משחק בנערים א', תחת הדרכתו של יגאל זריהן. יו"ר מחלקת הנוער מוריס אזולאי: "זה מראה על הבית החם והמקצועיות שיש פה אצלנו במועדון ספורט אשדוד. יש רצון של שחקנים מאזורים נרחבים בארץ, להגיע לשחק פה"

החלוץ דין דוד, עבר למועדון ספורט מאשקלון ומאז הוא מככב בקבוצה ובנבחרת הצעירה עד גיל 21 והוא כובש ומככב במדי הקבוצה והנבחרת.

עכשיו, ממש לאחרונה, הצטרף למועדון ספורט אשדוד, גם אחיו הצעיר של דוד, ינאי, 16.5 אף הוא חלוץ. אביהם של השניים, החליט שהוא מעביר גם את הבן הצעיר למועדון ספורט אשדוד, בעקבות ההצלחה של אחיו הגדול דין.גם בשל העובדה שהמענה המקצועי במחלקת הנוער ובאקדמיה לשחקנים צעירים, הוא מהטובים בארץ. ינאי הצטרף לנערים א' והוא מתאמן אצל יגאל זריהן. אגב בתקופה הקצרה שלו הוא כבר הספיק לכבוש שער.

יו"ר מחלקת הנוער, מוריס אזולאי סיפר כי שחקנים רבים מגיעים למחלקת הנוער של אשדוד מכל חלקי הארץ. אפילו מירושלים הגיעו שחקנים לאגודה. אזולאי: " זה מראה על הבית החם והמקצועיות שיש פה במועדון ספורט אשדוד. יש רצון של שחקנים מאזורים נרחבים בארץ לבוא לשחק פה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך