0:1 קטן. ניצחון גדול. מ.ס אשדוד ראשונה עם 0:1 על הפועל ירושלים

עם שער בדקה ה-87 של רועי דיין שנכנס כמחליף, רשמה מ.ס אשדוד ניצחון חשוב על הפועל ירושלים, שהחזיר אותה למקום הראשון ופתחה פער של 2 נקודות מהפועל פ"ת שבמקום השלישי. אשדוד תארח את פ"ת ביום שישי (15.00) במשחק אולי החשוב ביותר שלה העונה.
גול

לפעמים יש משחקים שהם משחק של עונה.

המשחק מול הפועל ירושלים, נראה כמו משחק כזה. מ.ס אשדוד הייתה חייבת ניצחון בכדי לחזור למקום הראשון ולפתוח פער מהמקום השלישי של 2 נקודות. זה נראה שהמשחק הולך לתיקו מאכזב. מאכזב גם בטבלה. אבל אז הגיע רועי דיין עם שער בדקה ה-87 וקבע 0:1 קטן גדול. מקום ראשון ופער 2 נקודות מפ"ת שבמקום השלישי.

על הנייר המשחק מול ירושלים מהתחתית נראה הכי קל. על הנייר. במשחק הקודם אסור לשכוח סיימה אשדוד בתיקו עם ירושלים ועוד בבית. ירושלים נלחמת על חייה והיא הייתה קרובה אפילו לכבוש. גם אשדוד כמעט כבשה בפתיחה, מהחמצה של דין דוד.

אז הגיעה הדקה ה-87. מיכאל אוחנה עשה סלאלום בהגנת אשדוד, כמו שהוא יודע, השאיר כדור לרועי דיין והאחרון מתוך הרחבה מרחק כ-11 מטרים, בעט פנימה. שער אולי החשוב ביותר של הקבוצה העונה.

ביום שישי (15.00) תאחר אשדוד את הפועל פ"ת השלישית. זה אולי המשחק החשוב ביותר העונה של הקבוצה. ניצחון במשחק הזה ואשדוד תפתח פער של 5 נקודות מהקבוצה שנחשבת אולי היריבה הגדולה ביותר שלה על העלייה. כולם צריכים להיות שם.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך