ג'ארד הומן חתם במכבי אשדוד/באר טוביה

אשדוד באר טוביה החתימה את הסנטר האמריקאי ג'ארד הומן שיגיע ביום רביעי והכוונה הלכשירו לחצי הגמר מול מכבי ראשל"צ ביום שני. מי שיאבד את מקומו באשדוד, הוא מיקל גלאדנס שינסו למצוא לו קבוצה בארץ.

מכבי אשדוד/באר טוביה החתימה הערב (שני) את הסנטר האמריקאי ג'ארד הומן (32, 2.06). הומן יהיה הזר החמישי של של הקבוצה, אבל כמו שזה נראה אשדוד לא תישאר עם חמישה זרים ומי שישלם את המחיר הוא מיקל גלאדנס.

את השחקן יהיה ניתן לראות כבר ביום שני בחצי גמר גביע המדינה. בקבוצה מקווים כי יוכלו להכניס לכושר משחק את הומן שלא ישחק לאחרונה, כך שיוכל לשחק לפחות חלקית בחצי הגמר מול ראשל"צ. הומן אמור לתת פיתרון מתחת לסל ולהוסיף כח. הומן צפוי להגיע ביום רביעי, לערוך בדיקות ומיד אח"כ להגיע לאימון הקבוצה.

הומן שיחק בעבר בציבונה, וירטוס בולוניה ובאיירן ואשתקד בטורקיה ועשוי להחליף את מיקל גלאדנס. בקרוב תתבהר התמונה לגבי השחקן והאם יגיע לקבוצה ומדבור בשחקן ברמת יורוליג, כך שבהחלט זהו חיזוק ראוי. הקבוצה תנסה למצוא לגלאדנס קבוצה חלופית בארץ.

השחקן החזיק בהצעה מקבוצת קינג ווילקי המדורגת תשיעית בליגה הפולנית, שהבטיחה לו דקות משחק מרובות, אולם בר להצטרף לקבוצתו של צביקה שרף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך