ראש ארגון פשיעה גדול נעצר בנתב"ג

מעצרו של העבריין שנעצר היום (שישי) בנמל התעופה בן גוריון בדרכו לצאת מהארץ, הוארך בחמישה ימים בבית משפט השלום באשקלון. הוא חשוד בעבירות סחיטה באיומים של בעלי עסקים באשדוד.

רגע לפני יציאתו מהארץ, ראש ארגון פשיעה נוסף בדרום נעצר לפנות בוקר יחד עם מספר מאנשיו במהלך פעילות בלשי משטרת ישראל. מעצר זה מצטרף לשורת מעצרים שבוצעו בשבועות האחרונים על ידי המשטרה כנגד חברי הארגון, והבוקר ראש הארגון עצמו, בעקבות עבירות חמורות של סחיטה באיומים, סחר בסמים, אלימות, סחיטה באיומים של בעלי עסקים באשדוד ועוד. בשעה זאת הם מובאים בפני בית המשפט באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב יורם הלוי, התייחס למעצרים וציין כי "הפעילות שלנו נגד ארגוני הפשיעה על רבדיו השונים מתבצעת ע"פ תוכנית סדורה, שיטתית ומתוכננת הכוללת הגדרת יעדים ותקיפתם תוך איסוף מודיעין איכותי ממוקד, ופעילות מבצעית יצירתית, חכמה ומתוחכמת, פעילות שהניבה בחודשים האחרונים 17 סיכולים של פיגועים פליליים, עשרות מעצרים וכתבי אישום חמורים ביותר כנגד עבריינים מסוכנים שהטילו אימתם על התושבים וסיכנו חייהם של אזרחים רבים.

העבריינים שנעצרו היום משתייכים לארגוני פשיעה מוכרים מאד בדרום, ועל פי החשד מעורבים בסכסוכים אלימים וקשיים, וזהו צעד נוסף חשוב ומשמעותי במאבק בפשיעה החמורה ועמידה ביעדים והסטנדרטיים ברף הגבוהה ביותר שהצבנו במלחמה הבלתי נפסקת ומתפשרת בארגוני הפשיעה השונים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך