יורם אסרף יו"ר אשדוד קיבל החלטה שמנעה אסון

יו"ר אשדוד ראה כי נוצר לחץ בכניסה לפני המשחק מול מכבי ת"א, בשערי הכניסה לאולם הקרייה. לחץ שסיכן את הקהל ובמיוחד ילדים שהיו בו. אסרף קיבל החלטה ופתח את היציע החדש באולם, למרות שעדיין אין אישור סופי, בגלל 2 סנטימטר שצריך להוריד מהמדרגות. אסרף : אם לא הייתי מכניס היה קורה בוודאות אסון". אור סולומון הפצוע לא שיחק במשחק הניצחון 86:96, בגלל כאבים בכף הרגל. מאמן מכבי ז'אן טבק, סירב להתייחס לכניסתו לפרקט בה כמעט הגיע לעימות עם השופט דודי רומנו. הוא ככל הנראה יורחק וליותר ממשחק אחד.
היו"ר אסרף
רוצה שיביאו את "הלב" למשחק. היו"ר אסרף. (צילום: פבל)

החלטה שקולה ואמיצה של יו"ר מכבי אשדוד/באר טוביה, מנעה אולי אסון בשערי הכניסה לאולם הקרייה סמוך לפתיחת המשחק מול מכבי ת"א.

היו"ר אסרף יצא החוצה וראה כי למרות שהמשחק עומד להתחיל, נותרו בחוץ כמה מאות אוהדים, חלקם מחזיק בכרטיסים וחלקם לא. אסרף ראה כי מתחיל לחץ ואנשים חלקם נדחפים ונלחצים על ידי אלה שמאחוריהם, בהם גם ילידם. אסרף לא לקח סיכון והכניס אותם ליציע החדש, שטרם נפתח בגלל שהוא לא מאושר, כי צריך להוריד 2 סנטימטר מהמדרגות ביציע החדש. אסרף שהבין כי יכול להתרחש אסון, לקח החלטה שקולה, פתח את היציע והאוהדים אלה שעם כרטיסים וגם אלה שבלי, נכנסו פנימה לאחר מספר דקות מפתיחת המשחק. בהחלט החלטה במקום.

אסרף : "אם לא הייתי מכניס והיה מתרחש בוודאות אסון היו אומרים למה לא פתחתי את היציע. האחריות היא שלי ולכן לקחתי החלטה לטובת הקהל. זו החלטה שהייתי רציך לקבל בזמן אמת".

אור סולומון לא נטל חלק שוב במשחק הקבוצה, מאחר וסבל מכאבים בכף רגלו, שזו לא לא הפעם הראשונה שהוא סובל מפציעה זו שמונעת ממנו לשחק.

ז'אן טבק, מאמנה של מכבי ת"א, סירב להתייחס בסיום להרחקתו מהמשחק, לאחר שנכנס לפרקט והגיע לעימות פנים אל פנים מול אחד משופטי המשחק, דודי רומנו. כניסה שהביאה להרחקתו מהמשחק. טבק צפוי להרחקה נוספת ככל הנראה יותר ממשחק אחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך