אשדוד עשויה להציע לסירושטיין חוזה ארוך

מיקי סירושטיין מחוזר על ידי קרית-שמונה בליגת העל. בקבוצה עשויים להאריך את חוזהו של השחקן שמסיים חוזה בתום העונה כפי שעשו עם ניב זריהן מתוך מחשבה לעונה הבאה ולליגת העל. בקבוצה מעוניינים גם בשחקן זר מהליגה הלאומית לחיזוק החוליה הקדמית.
מיקיסי מופתע

אוהדי מועדון ספורט אשדוד קראו בסיום המשחק לבלם מיקי סירושטיין, שכבש את הפנדל בניצחון 0:1 על ראשל"צ ביום שישי (שערו השישי העונה)  "תישאר תישאר". כשהם מתייחסים לפרסומים שסירושטיין מחזור על ידי קרית שמונה מליגתה העל רוצה אותו בשרותיה, כבר עתה בחלון ההעברות.

מה שהם לא יודעים שראשי הקבוצה מאוד רוצים שהבלם ימשיך בעונה הבאה וכנראה בעונות הבאות בקבוצה. כמו שזה נראה עשויה הקבוצה להציע לסירושטיין חוזה ארוך טווח בכדי שיישאר בקבוצה. סירושטיין יסיים את חוזהו בחודש מאי.

גורם בקבוצה אמר : "עושים מאמצים להשאיר את מיקי בקבוצה". כמו שזה נראה יש בקבוצה מגמה להשאיר שחקנים לזמן ארוך, כפי שעשו עם ניב זריהן שהוחתם השבוע לחמש עונות, כשהמטרה ברורה, לחזור לליגת העל עם הסגל הנוכחי כבסיס.

בקבוצה גם חשובי על חיזוק נוסף לניבאלדו בחלון ההעברות הנוכחי. ייתכן מאוד ששחקן זר מהליגה הלאומית, יגיע בסוף לקבוצה לחולייה הקדמית מדובר בשחקן שכבר שיחק מול אשדוד ואף כבש מולה שער.

בקבוצה מרוצים מאוד מחזרתו של רועי דיין לכשור משחק. בקבוצה יודעים כי שחקן ברמתו של דיין בכושר משחק, הוא החיזוק הטוב ביותר שיכולה הקבוצה לחזק את עצמה בעת הזו. במיוחד כי מדובר בשחקן מנוסה ששיך כבר לקבוצה והובא בתחילתה עונה בכדי להוסיף מחץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך