הראשון לאשדוד. אשדוד ראשונה לאחר 0:1 על ראשון לציון

שער בדקה ה-71 של מיכאל סירושטיין בפנדל (ה-6 שלו בליגה), מול הפועל ראשל"צ, העלה את מ.ס אשדוד למקום הראשון, כשהיא מנצלת את הפסדה של הפועל פ"ת 1:2 ללוד. משחק עם 9 צהובים ו-3 אדומים, אחד מהם לאדיר טובול מאשדוד (עידן לייבה השופט שלף מהר מידי) ופנדל אחד. משחק שני ברציפות (עם הגביע9 שאשדוד לא סופגת.
השחקנים יוצאים מהאיצטדיון

מקום ראשון. זו השורה התחתונה. זה הכי חשוב. מ.ס אשדו בניצחון 0:1 על הפועל ראשל,צ, הרביעית ערב המחזור, עלתה למקום הראשון תוך היא מנצלת את הפסדה של הפועל פ"ת 1:2 מול בני לוד.

שתי הקבוצות רוצות מטרה משותפת. עלייה לליגת העל. במחצית הראשונה שתיהן בעיקר ניסו לא לספוג. אבל אשדוד הייתה בכל זאת קרובה יותר, לאחר שניבאלדו (במשחק מעולה, בצוותא עם יתר ההגנה, בן זקן, סירושטיין וטובול, שמנעו כל ניסיון של ראשל"צ) נגח ויש של שחקן הגנת ראשל"צ מנעה שער. גם בדקה ה-31 עצרה יד בהגנת ראשל"צ שער ודקה אח"כ, כדור של אדיר טובול, כמעט ועשה 0:1.

במחצית השנייה, אשדוד חיפשה את השער, כשהמאמן רוני אואט מבקש להמשיך את המשחק הסבלני של הקבוצה.. בדקה ה-61 היא גם קיבלה יתרון של שחקן עודף. השופט עידן לייבה הוציא שני צהובים (אחד אחרי השני), לרחמים טובול והשאיר את אופיר חיים מאמן ראשל"צ בעשרה שחקנים. בכלל לייבה שלף מהר מידי, במשחק שלא היה כזה אגרסיבי. 9 צהובים!! ו-3 אדומים. אחד מהם מוזר מאוד בתוספת זמן, לגל גרוס, מראשל"צ, שכאילו התעקש לקבל את הצהוב השני, כשלא שמר מרחק מכדור חופשי של אשדוד (מאוד מוזר)

בדקה ה-71 אשדוד עלתה ליתרון ולשער שהסתבר כשער הניצחון. אדיר טובול ניסה להגביה, טל לוי, מגן ראשל"צ, נגע בידו ואת הפנדל. בעט מיכאל סירושטיין פנימה 0:1. לאשדוד. עשור ה-6 העונה של הבלם!!! שהקהל קרא לו "השאר", בעקבות הידיעות שקרית-שמונה מעוניינת בו.

9 דקות לסיום נותרה גם אשדוד ב-10 שחקנים. כשאדיר טובול ספג צהוב שני על עבירה . אבל ראשל"צ של יום שישי לא הייתה מסוגלת לייצר כמעט הזדמנות אחת. או נכון יותר, אשדוד מנעה ממנה לעשות את זה. מברוק על המקום הראשון.

אשדוד: משפתי, בן זקן, ניבאלדו, סירושטיין, טובול (הורחק 81), מונד, קינדה, בקל (דיין 61), אוחנה, אינברום (88 ברדע), זריהן (43, עזריאל)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך