אינברום רוצה לחגוג יומולדת בניצחון בגביע היום מול אחי נצרת – צפו בשערים שלו

אור אינברום יחגוג היום, שלישי, 20, במשחק של מ.ס אשדוד (19.00) מול אחי נצרת בגביע המדינה, סיבוב ח'. דין דוד ואדיר טובול ייעדרו עקב פציעה, טום בן זקן בגלל צהובים ותום מונד בספק בשל פציעה. מ.ס אשדוד החליטה ביום ראשון לשחרר את המגן ניסים אליהו, שהגיע אליה בתחילת העונה והחתימה את המגן עדן בטיט ששיחק בעכו ובהכח ר"ג וגדל במחלקת הנוער.
בישול גדול לדין דוד. אור אינברום
בישול גדול לדין דוד. אור אינברום (צילום: פבל)

אור אינברום שחקנה של מועדון ספורט אשדוד יחגוג היום, שלישי,  יום הולדת 20, הוא ירצה לחגוג במשחק הגביע היום מול אחי נצרת (19.00) בבית, בניצחון. אנליסט הקבוצה, רפאל קסטרו וחברו של אינברום, ערך לכבודו קליפ עם השערים שכבש. נקווה לעוד כאלה היום.

לקראת המשחק היום, מול אחי נצרת במסגרת סיבוב ח', יחסרו  למאמן רוני אואט לפחות ארבעה שחקנים. דין דוד שחסר כבר מספר משחקים ואדיר טובול הפצועים שניהם. טום בן זקן המוצהב. גם תום מונד עלול להחמיץ את המשחק, בשל פציעה. היום, ראשון הוא לא סיים אימון כנראה בגלל מתיחה.

מ.ס אשדוד נפרדה ביום ראשון, ממגינה, ניסים אליהו. השחקן קיבל  הודעה באימון הבוקר ועזב את הקבוצה. בקבוצה החליטו כי בשל הסגל הרחב וההחתמות שבדרך אין טעם להשאיר שחקנים מסוימים שלגביהם לא ברור כמה יישחקו עד לתום העונה.

אתמול כבר הוחתם מגן אחר, עדן בטיט, ששיחק בעבר בהכח ר"ג ובהפועל עכו. השחקן הוא שחקן שהחל את דרכו במ.ס אשדוד וקבוצה העדיפו להחתימו בתפקיד המגן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך