די עם האי שפיות הזו!

חכם סידי יוצא מדעתו, כי היום זה פופולארי להשתמש בביטוי חדש, איזה ביטוי? בבקשה - כל רוצח שפל/מחבל שלוקח חיים מיד אומרים שהוא אינו שפוי ומיד כאילו "מקלים" במעשיו

אז די! תפסיקו עם האי שפיות הזו. זה לא שפוי כבר לשמוע את זה. יתרה מכך, גם אם הם לא שפויים, אז שישלמו את מחיר אי השפיות שלהם, כמו אלה שרצחו ולקחו את חייהם .

למה חכם סידי נכנס לעניין הלא שפוי הזה וניסה לצאת שפוי, בגלל מקרה המחבל בת"א שירה בחפים מפשע ברחוב דיזינגוף ומיד אמרו רבים, כולל בישראל, כי הוא לא היה שפוי כשעשה את מעשהו. אז לחזק את מה שכבר אמרתי, זה מעניין את המקום עליו אני יושב אם היה שפוי או לא. הוא חיסל במו ידיו הלא שפויות 3 בחורים צעירים בשיא חייהם ואת משפחתם יחד (למי לא נקרע הלב מאביו של אחד הנרצחים, שדיבר על בנו?). אז עזבו אותי מאי שפיות, בחייאתכום…

יותר מזה, אם הוא לא שפוי, אז איך זה שחוסר השפיות שלו באה לידי ביטוי דווקא ברחוב דיזינגוף? בליבה של ישראל? למה זה לא בא לידי ביטוי לדוגמא בכפר שלו או מאיפה שהוא לא הגיע? אם הוא לא שפוי, למה הוא ברח? הוא לא שפוי לירות בכולם, אבל שפוי לברוח? אם הוא לא שפוי, אז למה בשנת 2007 ניסה לחטוף מחייל נשק? זה לא שפוי? זה מחבל. גם אז אמרו שהוא לא שפוי וקיבל רק 3 שנים מהשופטת. אגב, מעניין אותי אם חס ושלום, חס וחלילה זה היה קורה בסביבתה של כבוד השופטת (ושוב חס ושלום), האם גם אז הייתה אומרת שהוא לא שפוי? קשה לי להאמין.

לפני שתקפצו על חכם סידי, ותאשימו אותי בכל מיני דברים. חכם סידי מבהיר, כי כל מי שקם בבוקר ורוצה לרצוח מישהו על רקע דתו, שישלם מחיר כבד. בחייו, כמו החיים שלקח. אבל לא שמעתי מאף אחד על אנשי "הטרור היהודי" כמו שהשב"כ קורא להם (כאילו אכפת למי שנפגע מי פגע בו, איזה סוג טרור זה) שהם לא שפויים. עליהם אומרים הם קיצוניים יהודים דתיים. צודקים. אבל אותו הדבר הפוך, צריך להגיד על המחבלים שהורגים יהודים. אין אי שפיות. יש רצח ויש מחיר.

עצוב לחכם סידי על עוד דבר. תל אביב נחשבת המקום הבולט ביותר לרצון לדו קיום. לא רק יהודי-ערבי, אלא יהודי-פלסטינאי. מקום שנותן במה לזכויות אדם, ביניהם זכויות המיעוט. על כך כל הכבוד. אבל המחבל לא הבחין בין יהודי ליהודי, בין ימין לשמאל, בין מי ששומר על זכיות המיעוט ומי שלא. המחבל ירה בכדי להרוג יהודים. נקודה. אז בלי סיפורים ובלי הצטדקויות. מחבל הוא מחבל, הוא מחבל. ואל תדברו איתי על אי שפיות. זה מעניין, אולי, את הסבתא שלי. וגם אותה אני בטוח שזה לא היה מעניין.

אי אפשר בלי הרתעה. בלי שמחבל ידע שהוא ומשפחתו הולכים לחטוף! מתי נבין את זה? כתבתי פה כבר כמה פעמים, מי שרוצח על רקע לאומני, לא יכול לחזור לביתו. הפיגוע הרצחני בתל אביב רק מחזק את זה. מדינת ישראל והועמד בראשה מר נתניהו (עלאק מר ביטחון), חייב לשמוע את הציבור שלו. הציבור שלו מסתתר בבתים מהפחד. זו מדינה נורמלית? אנחנו לא מסתובבים כמוך מר נתניהו, עם מאבטחים מכף רגל ועד ראש (אז תפעיל את הראש מר נתניהו).

יאיר לפיד (עלאק מר מעמד ביניים, עוד מיליונר שלא חשב בחייו על איך לסיים את החודש ומשחק אותה מר מעמד ביניים, אבל זה סיפור אחר), קרא לך מנותק. הוא צודק. אתה מנותק כלכלית (זה גם סיפור אחר), אבל גם מנותק מהעם. מה זה הטיעון המטומטם וסליחה על הבוטות, שמשרדך פרסם? למה התכוונת כשאמרת כי אפשר להיפגע בכביש כמו בפיגוע? חכם סידי בגלל שהוא חכם, מחזיק בבטן מה הוא חושב על המשפט הזה. אבל מה הקשר בין מכוניות לבין אדם שקם בבוקר להרוג? אז מה, זה רולטה רוסית? אתה משאיר אותנו לעצמנו?
צריכה להיות מנהיגות אמיתית ששמה את הדברים על השולחן. מי שלא נותן לנו לחיות, שלא יחיה. אי שפיות אי שמיות, זה באירופה. לא פה. אנחנו רוצים להיות דמוקרטים אין בעיה, לתת זכויות למיעוט, אחלה, אבל אם מי מהמיעוט הורג אותנו, זה צריך להיות ברור. ענישה קשה, שכוללת את הפוגע (שישלם בחייו) ומשפחתו (שתשלם באזרחותה אם היא ישראלית, או ברכושה ובהגליה אם היא לא. מצידי לעזה או לאירופה. זה עכשיו באופנה).
הגיע הזמן שנרגיש בטוחים. הגיע הזמן שלא נפחד לשלוח את הילדים לגנים ולבתי הספר. מספיק כבר. ומי שיגיד לידי עוד פעם אחת על מרצח שהוא סובל מאי שפיות, יראה כמה אני יכול להגיע גם לאי שפיות…

שבת שלום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך