"ערבים זה לזה באשדוד"

עם תחילתו של החורף באופן רשמי, ועם גל הקור הצפוי, משה סידי רוצה להוקיר ולפרגן לקבוצה של אנשים אשדודים עם לב גדול, שמפעילים בפייסבוק את קבוצת "ערבים זה לזה באשדוד"

יש הרבה נושאים שחכם סידי רצה לתת את הדעת עליהם, בטור הזה השבוע. ברק חוסין אובמה, נשיא ארה"ב הפחדן שחוטף טרור אסלמי בבית ומקשקש משהו על זה שהוא לא ייכנס לסוריה לחסל את הטרור הדעאשי (ולא רק הוא). או להבדיל, מתווה הגז שחכם סידי לא מבין, למה ראש ממשלתנו "האהוב" (מה לא? לפחות חלק אוהבים) ודוברו השר הדוקטור יובל שטייניץ, שכל בוקר בדרך לעבודה בטרנטה של חכם סידי, הוא שומע מהדוקטור כמה מתווה הגז חשוב למדינה, וכמה חשוב שחלק לא קטן ממנו יגיע במקום לציבור (הכוונה אלינו), יגיע לטייקון ולחברה בארה"ב, שיעשו על חשבוננו כסף ולנו יישאר רק ריח הגז.

לא חסרים נושאים, אבל הנושאים הללו יחכו לשבועות הבאים. הקור העז שחדר לחכם סידי לעצמות, הביא אותו מיד לרוץ לכתוב את הטור הזה. על הקור, על אנשים שחיים בקור ועל אנשים טובים שרוצים שיהיה להם חם.

הקור העז ששרר לא מכבר ויחזור בחורף הזה, גרמו לנו להישאר מתחת לשמיכות להתכרבל, להדליק תנור ולהתלונן כמה קר לנו וכמה אנחנו סובלים. אז זהו בדיוק, אנחנו מאושרים. בוודאי לא סובלים. באותם רגעים בדיוק שאנחנו מתלוננים, יש אנשים, נשים, ילדים קטנים (השם ישמור) ומשפחות, שסובלים מהקור העז ומהחורף הזה. אנשים שדרים ברחובות בקור העז או משפחות, פה ממש לידנו שאין ידם משגת חימום, תנור, שמיכות. איך אפשר להירדם לעזאזל כשזה המצב מטרים ספורים מאיתנו.

כמו שהבנתם בפתיחה, המדינה עסוקה עכשיו בעצמה. הישועה לא תבוא מנתניהו, שטייניץ, או מכל מפלגה אחרת שהייתה או תהייה בשלטון. הם יניחו לאנשים לקפוא, יצקצקו בלשונם ויוסיפו לעצמם אלפייה, שהייתה יכולה לחמם את חלק מהנזקקים. מאיתנו.
כאן אנחנו הציבור צריכים לעשות מעשה. אבל מסתבר שבעוד חכם סידי רוצה לעשות מעשה, יש כאלה שכבר עושים. מסתבר שבאשדוד יש קבוצה בפייסבוק הנקראת, "ערבים זה לזה באשדוד". הקבוצה הזו, היא קבוצה של אנשים, כמוני וכמותכם, שכל מה שהיא עושה זה לעשות טוב לאחרים. בלי תמורה, בלי להרוויח משהו. בלי לעשות קופה, בלי לחשוב מה ייצא לי מזה. פשוט טוב.

אצל האנשים האלה אין "יום של מעשים טובים", אצל האנשים האלה, שהם כל אחד מאיתנו, כל יום הוא יום של מעשים טובים. האנשים האלה בקבוצה "ערבים זה לזה באשדוד", הם רק דוגמא לאנשים טובים לא רק באמצע הדרך, אלא לאורכה. חכם סידי לא עושה את זה הרבה, אבל הכובע מוסר בפניהם. יודעים מה, כל השמיכה שמחממת אותי, מוסרת בפניהם.

שבת שלום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך