חכם סידי

אירופה עוצרת חיילים שנלחמו ב"צוק איתן" ומחר תבקש מהם עזרה

למה אירופה, למה? למה להביא לחכם סידי שוב את הסעיף עליכם, למה? למה אני כועס? חכם סידי יגיד לכם למה. ידיעה על קצין צה"ל שעוכב לחקירה בבריטניה כי נלחם ב"צוק איתן", בגלל תלונה שהוגשה נגדו על ידי ארגון פרו פלשתינאי. אגב, התלונות הוגשו בכל אירופה. במילים אחרות, מי שהגן עלינו ממתקפת טילים, מתקפה שלא אנחנו יזמנו אותה, מוצא עצמו עצור באירופה.

מסתבר שהקצין העלה תמונה לפייסבוק (באמת גזר דין מוות …מי ישמע מה עשה) מ"צוק איתן" בזמן שהוא נלחם למעננו. ארגונים פרו טרוריסטיים, במסווה של פרו-פלשתינאים, ארגונים שבעצמם מגבים טרור, למדו את שיטת הדמוקרטיה, שבה כמובן הם לא משתמשים אלא רק לטובת עצמם והגישו תלונה במשטרות באירופה. ואירופה, שחוטפת טרור על ימין ושמאל, עצרה אותם. סליחה עיכבה אותם כלשונה, את הלוחמים. לא להאמין.

אגב, גם מקבלי הצל"שים של צה"ל, שלחמו ב"צוק איתן" וחרפו נפשם, אותם ארגונים אנטישמיים שונאי ישראל, אספו את השמות והגישו נגדם תלונה באירופה, כך שכל מי שינחת באירופה ונלחם ב"צוק איתן", עלול להיות מעוכב או להיעצר. תגידו אתם אם זה נורמאלי? מה זה, הם ביצעו פשעים נגד האנושות? ממתי להגן על הבית זה פשע? אחח אירופה, כמה שאת עוד תגני על הבית.

אירופה כבר הוכיחה שהיא להלחם בטרור לא יודעת, אלא רק במדינות דמוקרטיות כמונו, היחידה במזרח התיכון. את העובדה שהיא חוטפת טרור מאותם אנשים שארגונים אלה מגבים, את זה היא עוד לא הבינה. אבל לעצור אותנו כי אנחנו מגנים על הבית? זה כן. זה כבר לא קשור לטיפשות, זה כבר פשע, בעיקר נגד עצמם.

מדינת ישראל, שמיהרה לעזור לאותו קצין שנעצר, צריכה להבהיר לבריטניה ולאירופה כי אם היא תעכב ישראלים, יתחילו לעכב פה בריטים ואירופאים. לא חסרות מלחמות בהם הבריטים הרסו במשך כל המאה הקודמת והזו (במלחמה נגד ארגנטינה ב"איי פוקלנד" לדוגמא), מלאים במעשים בריטיים ואירופאים, אז נגיש תלונות גם אנחנו. אני מכיר כבר מתנדב אחד ששמו הפרטי חכם והמשפחה סידי…

אגב אירופה שבאה בטענות, היא זו שאחראית גם מעבר למצב הזה. אירופה ובמיוחד צרפת ובריטניה, חילקו בינן ב-1916 את המזרח התיכון, בהסכמי סייקס פיקו, שחילקו את שטחה של האימפריה הטורקית לאחר מלחמת העולם הראשונה. הם אחראים על הגבולות של המדינות כאן, הן ורק הן. אז שקודם יבואו בטענות לעצמם. הן הפכו את השבטים במזרח התיכון למדינות.

ועדו קצת היסטוריה. בריטניה היא זו שנתנה לציונות את הצהרת בלפור (2.11.1917), בעוד שנתיים ימלאו לו 100 שנים (תראו איזה הפגנות יהיו נגד זה). בריטניה גם זוכרת מה קרה בעקבות ההצהרה, כמה איומים היו עליה ועל המדינה יהודית אם וכאשר תקום, שלא לדבר על הפרעות שהיו פה על היישוב העברי. תגידו, לא למדו מזה כלום? כלום? עוד פעם אנחנו הצד האשם? למה כי אנחנו עוד כאן? אנחנו נישאר כאן עוד הרבה-הרבה זמן. תתרגלו.

אבל תקשיבו לחכם סידי, אותה אירופה שמעכבת ועוצרת לנו את החיילים והקצינים, תוך מספר שנים, מה זה שנים, כבר בקרוב ואולי כבר עשו זאת, תפנה לישראל לקבל עצה מאותם חיילים וקצינים שהיא מעכבת, בכדי לדעת כיצד להלחם בטרור הזה, אותו טרור שאותם ארגונים שונאי ישראל, שומרים עליהם כל כך.

בכדי שלא תגידו שחכם סידי הוזה, אז רק נספר לדוגמא שגם נגד הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי או עמוס ידלין מפקד חיל הים לשעבר ועוד רבים וטובים, הוצאו צווי עיכוב לחקירה. ברור לכם שאדם כמו גבי אשכנזי יכול לסייע אח"כ לבריטניה, צרפת וגם צפון אירופה (הידועה בשנאתה לישראל). אירופה יכולה להיעזר באיש שכזה עם הידע שלו במלחמה נגד טרור. אני לא אשמע פנטזיונר אם אגיד שזה עוד יקרה. בוודאי לאור מה שקורה באירופה כיום.

מי שלא הבין, זוהי רדיפה על רקע העובדה שחיילים אלה הם יהודים. אין פה שום רצון לעזור לפלשתינאים. ארגונים אלה שתומכים בחרם על ישראל, לא מעוניינים בעזרה לפלשתינאים. איך חכם סידי יודע? פשוט מאוד. בכל פעם שארגונים אלה רוצים להעביר לעזה "תרופות" ו"מזון" עלאק, במשטים, הציעה להם ישראל כי יגיעו לאשדוד ויורידו את הסחורה ונעביר אותה אנחנו לפלשתינאים. מצוין, לא? ממש לא. הם מסרבים וטוענים שהם רוצים להגיע לעזה. אז לעזור הם לא רוצים. לעורר פרובוקציות ולפגוע בישראל, זה כן.
רגע, בעצם עכשיו חכם סידי, עוד עלול למצוא עצמו עצור כשייסע לחו"ל, כי כתב על הארגונים האלה שהם ארגוני שמגבים טרור. האמת, זו תהיה גאווה עבור חכם סידי. טוב, מייד אני רץ לתרגם את המאמר לערבית. זה המינימום שאני יכול בכדי להזדהות עם גיבורי ישראל, שעכשיו מעוכבים באירופה.

אירופה צריכה ללמוד. היום זה אנחנו, מחר זה הם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך