ירושלים הכירה את אוליבר

הזרה חדשה של אלופה ליגת העל לנשים, מכבי בן אשדוד, מוניק אוליבר, הייתה המצטיינת במשחקה הראשון במדי הקבוצה. היא קלעה 17 נקודות בניצחון הגדול 77:51 על אס"א ירושלים. ניצחון שהעלה את אשדוד למאזן חיובי 3:4 וסיים את הסיבוב הראשון בניצחון.

תכירו את מוניק אוליבר, הזרה החדשה של מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל לנשים. אס"א ירושלים הכירה. מוניק במשחקה הראשון בקבוצה, הצדיקה את הרכישה, כשהצטיינה עם 17 נקודות בניצחון הגדול 77:51 על ירושלים. ניצחון שסיים את הסיבוב הראשון בניצחון והעלה את המאזן ל-4:3 לאשדוד. כמו שזה נראה עם אוליבר וטנישה רייט שאמורה להצטרף, הסיבוב הבא ייראה אחרת לגמרי.

שתי הקבוצות היו המאכזבות והמאוכזבות עד כה. לשתי הקבוצות היה מאזן זהה של 3:3 בניצחונות ובהפסדים. על הנייר זה נראה קרב אולי שקול, אבל רק על הנייר. במשחק עצמו ניצחה אשדוד בכל הפרמטרים כמעט ובכל הרבעים.

אוליבר לא רק קלעה 17 נקודות אלא הוסיפה 11 ריבאונדים שתורגמו לנקודות. אלישה קלארק עם עם 14 נקודות, שי דורון עם 11 וקטיה לויציקי עם 10, הוסיפו את שלהן, כמעט כמו תמיד וסגרו מהר מאוד את המשחק.

קלעו לאשדוד: אוליבר, 17, קלארק 14, דורון 11, לויצקי 10, האוטס 9, סאני 6, סלווין 5,  בן נון 3, פרסלי 2.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך