מכבי אשדוד סיכמה על שיתוף פעולה עם ביה"ח קפלן

מכבי אשדוןד/באר טוביה, סיכמה עם ביה"ח קפלן על שיתוף פעולה. בביה"ח נפתחה מחלקה לרפואת ספורט ושחקני אשדוד יזכו שם לקדימות ויזכו לטיפול רפואי ללא תור. בתמורה הקבוצה תפרסם את ביה"ח במשחקיה ותערוך פעילות משותפת. בתכנון בעתיד הסכם דומה למחלקת הנוער.

הסכם לשיתוף פעולה נחתם בימים אלה, בין מכבי אשדוד/באר טוביה, לבין ביה"ח קפלן. הסכם שבמסגרתו יזכו שחקני הקבוצה לקדימות בטיפולים ובאבחנות רפואיות.

בימים אלה הוקמה בביה"ח מחלקה חדשה, מחלקה לרפואת ספורט, שמתמחה בפציעות ובטיפולים המיועדים לספורטאים. אחת הקבוצות שסיכמה עם ביה"ח, היא מכבי אשדוד באר טוביה.

בהסכם בין היו"ר יורם אסרף מצד אשדוד לבין מנהל ביה"ח, ד"ר קרלוס גרוזמן, סוכם כי שחקני הקבוצה שיגיעו לביה"ח, יהיו פטורים מתור וכל הבדיקות שייצטרכו ייערכו להם מידית. מעבר לעובדה שמדובר בזמן שייחסך לשחקנים, הרי שגם מדובר בטיפול מהיר יותר ואיתו גם החלמה מהירה יותר.

mt8pjbvn
מנהל ביה"ח ד"ר גרוזמן, מימין, לצידו של צביקה שרף (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

הקבוצה מצידה, תפרסם במשחקיה, את בית החולים ותבצע פעילות משותפת עם ביה"ח קפלן לפי צרכי בית החולים. רק השבוע ביקרה הקבוצה במחלקת הילדים של ביה"ח וחילקה כדורי סל וסופגניות לכבוד החג.

השלב הבא על פי ראשי הקבוצה, הוא להגיע לאותו הסכם לגבי כל מחלקת הנוער של האגודה. העניין מתגבש בין הצדדים וככל הנראה ייצא אל הפועל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך