כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן

יום הולדת שמח, איגרת ברכה מהיקום. מפת הלידה של האדם היא תבנית הד.נ.א. של האדם בכל המישורים והרבדים. המפה משקפת את האדם בכל הרבדים, מבחינת תכונות האופי שהוא בא איתם לעולם, הילדות, קשרים עם ההורים, יכולות חברתיות, כספיות, לימודיות וכו'. הנתונים נבנים בהתייחסות לתאריך, שעת ומקום הלידה ומערך הכוכבים בבתים האסטרולוגיים.

מפת יום ההולדת היא דרך נהדרת לקבל תמונת מצב על הנושאים שיעסיקו אתכם השנה, היא נותנת אינדיקציה לשינויים ובאלו תחומים, מספרת על הזדמנויות שייפתחו במהלך השנה, וכמובן גם על דברים שיש להישמר מהם.
המפה משקפת ייעוץ ממוקד ומכוון לשנה בין יום הולדת הקרוב עד ליום הולדת הבא עלינו לטובה. הייעוץ מעניק כלים להעמיק בשאלות, כמו מה עומד בפניי ואיך אפשר להיערך או להתכונן בנושאים שונים כגון: זוגיות, קריירה, כספים, הרגשה כללית וכו'.
מפת יום הולדת היא מפה רב ממדית המשולה לספר החיים של האדם, ומפת יומולדת היא פרק בתוך החיים, חלק שניתן להפריד ולבחון בפני עצמו וכחלק ממסע התפתחות של מפת הלידה. מפת יומולדת היא טכניקה שמאפשרת לשים את האצבע באופן מדויק על מערך האנרגיות של אותה שנה.

שאלות קוראים:
שמעון שואל : מתי כבר אמצא זוגיות? עוד לא מצאתי את האחת. תאריך לידתי 29.7.1985
שמעון, הנך בחור רוחני, אינטואיטיבי ורגיש עם ציפיות גבוהות מעצמך בכל ובעיקר בתחום הזוגי. על פי מפת לידתך הייתה לך הזדמנות לזוגיות בגיל 27 שלא מומשה. הינך לקראת מחזור חדש מבחינה קבלית, שמשמעו במפת לידתך שינוי. היקום יזמן בפנייך הזדמנות נוספת למימוש זוגיות חדשה.

אורי שואל: עזבתי את מקום עבודתי וטרם מצאתי עבודה חדשה כבר תקופה. תאריך לידתי 23.6.1970
אורי, הינך אדם המתאים לתחומי ניהול ובעל יכולות עסקיות ויכולת ארגון ושיפוט טובה. עזיבתך את מקום העבודה הייתה להערכתי די אימפולסיבית, ופחות מתאימה לך מבחינת עיתויים, ולכן קצת קשה לך למצוא עבודה. במהלך התקופה הקרובה תתקבלנה הצעות, ונכון לך להיות במקום עבודה העוסק במסחר או אירוח. כמו כן עבודה בחו"ל או קשר עם חו"ל יכול להיות על הפרק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך