מדליית כסף נוספת לטומרקין באליפות אירופה

מדליה שלישית לישראל באליפות אירופה, ושניה לשחיין יעקב טומרקין מאשדוד שקבע שיא לאומי עם 52.62 שניות

הישג ענק לשחיין יעקב טומרקין מאשדוד, חבר נבחרת ישראל בשחייה. טומרקין זכה היום (ראשון) בתואר סגן אלוף אירופה ב-100 מ' מעורב וקבע שיא ישראלי חדש, באליפות אירופה בבריכות קצרות, הנערכת בארץ. טומרקין, רשם תוצאה של 52.62 שניות כאמור והיה שני רק לסרגיי פסיקוב מרוסיה שהוכתר כאלוף אירופה.

זאת המדליה השניה של טומרקין לאחר שבשבוע שעבר זכה במדליית הכסף במקצה החזק שלו 200 מ' גב. . עבור טומרקין מדובר במדליה שנייה ושלישית למשלחת הישראלית.

כבוד לאשדוד. יעקב טומרקין.
כבוד לאשדוד. יעקב טומרקין.

טומרקין: "אני מאוד שמח, לא ציפיתי לכלום מהמשחה הזה ומצאתי את עצמי כל הזמן במקומות הראשונים", אמר טומרקין אחרי עוד גמר מוצלח, "שמח שלקחתי את המדליה, אני לא חושב שאני אמשיך עם המשחה הזה כי אני מתרכז ב-200. אני שמח שהתחרות מקבלת חשיפה גדולה ויש ישראלים בגמרים כל ערב. הלוואי שזה ישנה משהו בתודעה. עמדתי מעל ומעבר בציפיות שלי בתחרות, שלוש קפיצות בגמרים ושני שיאים ישראלים. תחרות טובה. תמיד יש לחץ וגם יש לקראת ריו, ככה זה ספורט הישגי. אם לא היה לחץ לא הייתי פה. אני רוצה שזה ימשיך".

טומרקין זכה באולימפיאדת לונדון במקום השביעי, ההישג הטוב ביותר בשחייה הישראלית אי פעם ויש לו גם שתי מדליות ארד, באליפות אירופה בדברצן.. טומרקין הוא גם השיאן הישראלי במשחים ל-100 ו-200 מטר גב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך