הם הורגים אותנו ומקבלים תנאים של מלון

אני כבר לא מבין את המדינה הזו, באמת לא מבין. רוצה מאוד, חכם סידי אוהב את המדינה ורוצה מאוד להבין אותה, אבל די, יש גבול * האגודה לזכויות השהיד...

אצטדיון הי"א באשדוד נקרא על שם י"א חללי מינכן, שבשנת 1972, במהלך אולימפיאדת מינכן, היו בני ערובה בידי ארגון "ספטמבר השחור", מרצחים שפלים (בני מוות בעיניי) שחטפו אותם באמצע האולימפיאדה במינכן (גרמניה), ובסופו של דבר בעת ניסיון החילוץ, נהרגו כל ה-11 שכל אשמתם הייתה שהיו ספורטאים יהודים. זהו. היום מתגלים פרטים נוספים. לדוגמא וסליחה שאני קצת אתאר בפרטים, קשים. יוסף רומנו המשקולן, שניסה כגיבור ישראל בעיניי, להילחם בהם, נורה ודימם למוות. תגידו בוודאי הם לא עזרו. לא רק שלא עזרו, הם התעללו בו תוך כדי שהוא מדמם למוות וסירסו אותו! אתם מבינים עם מי יש לנו עסק, עם איזה בני שטן, וכל זה לעיניי חבריו הכפותים.

הדם רתח אצל חכם סידי, רתח בצורה כזו, שכל פעם שאני קורא את המילים, הללו, סירסו אותו, אני לא מסוגל למצוא מפלט לזעקה שיוצאת לי מהנשמה.

ואנחנו יקיריי, מדינת ישראל, כיצד אנו מתייחסים לאסירים בטחונים. כיצד אנו מתייחסים לאנשים שלוקחים חלק בטרור נגדנו, שהרגו או שלחו להרוג אותנו? אז בבקשה. הלך חכם סידי והביא לכם מסמך שהוציאה כנסת ישראל. לא אני, כנסת ישראל. הנה חלק מהדברים:
קודם כל יש פקודה חוק שנקראת: "תנאי המחיה של האסירים, חובותיהם וזכויותיהם מוגדרים בחוק ובנוהלי שירות בתי-הסוהר…". הבנתם? אנחנו מחייבם עצמנו בחוק לדאוג להם. נהדר. בואו נמשיך.

מה עם ביקורים? הרי בחמאס נתנו ביקורים חופשי לגלעד שליט, לא? ברור שלא. אז בישראל על פי אותו חוק שהכנסת חוקקה נכתב ותחזיקו את עצמכם: "אסירים ביטחוניים זכאים לביקור משפחתי אחת לשבועיים, ועצורים ביטחוניים זכאים לביקור אחת לשבוע. רשאים לבקרם קרובי משפחה מדרגה ראשונה". מדרגה ראשונה חחח… הצחקתם את הג'יהאד אסלמי, כאילו הוריו של גלעד שליט זכו לבקרו. חמש שנים כמעט לא ידעו מה איתו.

רגע יש עוד. למה שרק חכם סידי יקבל עצבים? עורך דין. מה עם לראות עורכי דין. הרי ברור שארגוני הטרור שוקדים על מפגשי עורכי דין עם חטופים ישראלים. נניח במטוס "איר פראנס" שנחטף לאנטבה (ומי שלא הבין זה בציניות…). אז בישראל זה דווקא כן קורה. הנה לשום החוק: "זכותו של אסיר להיפגש עם עורך-דין ולהיוועץ בו. הביקור צריך להיעשות בתנאים המבטיחים את סודיות השיחה". סודיות השיחה. הם רוצים לחסל אותנו ואנחנו נותנים להם פרטיות. הרגתם אותי.
שלא לדבר על ביקורי הצלב האדום. הנה לשון החוק: "מתקיימים בבתי הסוהר בהם כלואים תושבי השטחים". החיזבאללה לא הסכים להגיד אם החטופים שהיו אצלו גולדווסר ורגב ז"ל, בכלל בחיים ורק ברגע האחרון נודע לנו שהם מתו זכרם לברכה. רק בטלוויזיה בשידור חי ראו את זה משפחתם. ואנחנו נותנים ביקורים. ה ש ת ג ע נ ו !

רגע אל תשבו. מה קורה לטרוריסט שיושב בכלא. אתם אומרים בוודאי הוא ומשפחתו רעבים ללחם. לא, לא, לא… אולי זה שנרצח כי הוא יהודי, משפחתו תישאר בלי מפרנס. שימו לב. על פי החוק: "אסירים ביטחוניים היושבים בבתי-הסוהר בישראל זוכים למימון ולתמיכה כספית מהרשות הפלסטינית, והיא מפקידה בעבורם כספים מדי חודש, שהם בבחינת משכורת חודשית". תגידו אין לנו שכל בקודקוד? הם מנסים להרוג אותנו ואנחנו מאשרים עבורם משכורת?

אבל את "הדובדבן" השארתי לסוף. בעוד הם רצחו אנשים יהודים, כי הם יהודים ואותם אנשים חייהם נגדעו ולעולם לא יוכלו להקים משפחה. הם, המחבלים, כבר התייחדו זוכרים (מותרת פגישה עם בן/בת זוג) וירחיבו את המשפחה, אבל השיא הוא שהם יכולים ללמוד לימודים אקדמיים! די, זה כבר יותר מידי. הנה לשון החוק: "אסירים מורשים ללמוד בהתכתבות במסגרת האוניברסיטה הפתוחה הישראלית בלבד". לחכם סידי תואר שני שהוציא עליו "חבילות", והם לומדים על חשבוננו ועוד לאחר שחלקם רצחו או שלחו רוצחים.

נחזור ברשותכם לי"א חללי מינכן, בהם החוטפים שלהם התעללו. הם לא ראו עורכי דין, לא צלב אדום (למעט נציג גרמני מהוועדה המארגנת של האולימפיאדה), לא זכו לקרוב משפחה ולא לכלום. העולם הפחדן שמרכזו באירופה ההססנית, שחוטפת טרור ומאשימה אותנו, לא מרשה לעצמה עד היום, להזכיר בטקס הפתיחה של האולימפיאדה את י"א חללי מינכן, שלא לדבר על דקת דומיה. הם הרי נרצחו באולימפיאדה ולמה? כי הם יהודים. רק עכשיו מדברים אולי, אולי על אבן שתונח באולימפיאדת ריו בברזיל 2016 עם שמות י"א הנרצחים ושמו של שוטר גרמני שנרצח, בעת ניסיון החילוץ שלהם. הבנתם? העולם לא ידאג לנו.
ואנחנו? אנחנו לא נדאג לעצמנו? מסתבר שלא. לא לפי החוק שהבאתי בפניכם.

נכון, אנחנו דמוקרטיה, אנחנו לא רוצחים שפלים כמו אותם טרוריסטים, אין שימוש בעונש מוות למחבלים (לא מבין למה?), אבל יש גבול. לא ייתכן שהם יירצחו מבנינו ובנותינו, לא יקבלו עונש מוות ועוד יקבלו תנאים. איפה ההיגיון שלנו? מתי מישהו יפעיל אותו? חכם סידי בעד זכויות אדם, אבל לבני אדם…המרצחים האלה, בעיניי תסלחו לי, הם לא.

שבת שלום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך