קלארק ולויצקי בחמישת המחזור של ליגת העל לנשים

2 מתוך 5 שחקניות המחזור החמישי בליגת העל בכדורסל נשים הן מהאלופה מכבי בן אשדוד. אלישה קלארק וקטיה לויציקי. 2 שחקניות הקבוצה ונבחרת ישראל, בלטו בניצחון הגדול על הפועל ראשל"צ 80:98. קלארק עם 26 נקודות וכמעט דאבל דאבל ולויצקי עם 20 נקודות.
תמונה של קלארק

המשחק הענק של האלופה, בנות מכבי בן אשדוד, מול הפועל ראשל"צ, בה ניצחה האלופה 98:80, הביא גם שתיים משחקניות הקבוצה לחמישית המחזור בליגת העל בכדורסל נשים.

הראשונה היא  אלישה קלארק.לאחר שהצטיינה במדי הנבחרת, המשיכה הפוורוורדית את הכושר הטוב שלה גם בניצחון אשדוד על הפועל ראשל"צ, כשהתקרבה כמעט לדאבל-דאבל (26 נק', 9 ריב', 7/7 מהעונשין).

הנציגה השנייה היא קטיה לויצקי , שנבחרה כנציגה נוספת לאשדוד בחמישיית המחזור. לויצקי היוותה את הערך המוסף בניצחון על ראשל"צ עם 20 נק' אישיות (10/16 ל-2, 62% מהשדה).

עוד נציגה בחמישיה. קטיה לויצקי. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים)
עוד נציגה בחמישיה. קטיה לויצקי. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים)

יתר הבנות שנבחרו בחמישה הן: רבקה גרדנר ממכבי רמת חן, ג'מירה פולקנר מאליצור חולון ואמה קאנון מרמה"ש, יריבתה של אשדוד במשחק הליגה הקרוב ביום שני (18.30), ברמה"ש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך