מ.ס אשדוד בגמר גביע הטוטו לאחר 1:3 על פ"ת – צפו בשערים

מ.ס אשדוד במשחק גדול, גברה 1:3 על הפועל פ"ת בחצי גמר גביע הטוטו ועלתה לגמר, לאחר 120 דקות, לאחר שהפכה פיגור בן שער לניצחון. דין דוד בצמד ודידיה קוגבינה כבשו לאשדוד. רועי בקל שחזר לסגל לאחר שנה, היה מצוין ובישל שער לדוד. גם חן עזריאל חזר לשחק לאחר פציעה ארוכה. עכשיו מחכה להם בגמר אשקלון, בגמר שכולו על טהרת הדרום.
כמעט והצליח לכבוש
כמעט והצליח לכבוש. כמעט. דין דוד. (צילום: פבל)

לקראת תואר ראשון?

מ.ס אשדוד עשתה היום (שלישי), צעד גדול לקראת תואר ראשון שלה העונה, כשעלתה לגמר גביע הטוטו, ללאומית, לאחר שגברה 1:3 על הפועל פ"ת, מוליכת הטבלה.

המשחק אומנם נמשך 120 דקות, אבל החל מהמחצית השנייה, הייתה קבוצה אחת על המגרש, מ.ס אשדוד. אשדוד הפכה פיגור של 1:0 לניצחון גדול שלה. הניצחון אינו רק ניצחון בדרך לגמר גביע הטוטו, אלא ניצחון מוראלי על יריבתה לכרטיס לליגה הראשונה. הפעם הצד של אשדוד היה זה ששמח, לאחר ההפסד בליגה 3:2.

בדקה ה-38, כבשה פ"ת שער, מרגלי גיא מאיו. זה לא נראה טוב מבחינת אשדוד. אבל אז נפתחה המחצית השניה ואיל לחמן (ניהול מצוין של המשחק) הכניס פנימה לאחר שנה, בגלל פציעה, את רועי בקל, קשרה המצוין של אשדוד וכל המשחק התהפך. בקל הוסיף המון כח במרכז המגרש ויחד עם מיכאל אוחנה, לחצו על שער פ"ת.

השער היה שאלה של זמן וזה אכן קרה. בדקה ה-65, אוחנה (נפצע ונאלץ להתחלף בהארכה) חילץ כדור בחלק של אשדוד והמשיך במסירה גאונית, שהשאירה את דין דוד, מול השוער והאחרון בנגיעה חכמה עשה 1:1. אשדוד לחצה שוב ושוב, כשגם המגינים בנצי מושל ואדיר טובול עוזרים בהתקפה. תום מונד (75), יכול היה לסגור עניין, אבל החמיץ ואחרי 90 דקות זה נגמר ב1:1.

נכנס לאחר שנה של פציעה, בישל שער והוסיף הרבה כח. רועי בקל. (צילום: פבל)
נכנס לאחר שנה של פציעה, בישל שער והוסיף הרבה כח. רועי בקל. (צילום: פבל)

ההארכה היתה כולה של אשדוד. השער היה באוויר וזה הגיע 7 דקות בהארכה. בקל שלח כדור חכם (97) שעבר את כל הגנת פ"ת ודין דוד המשיך מול השוער כדור אל מעבר לקו 1:2. 8 דקות לסיום המגן אדיר טובול, שלח רוחב מצוין ודידיה קוגבינה המשיך פנימה וקבע את שערו הראשון ואת העובדה שאשדוד בגמר. 1:3.עכשיו מצפה להם בגמר הפועל אשקלון שעלתה מחצי הגמר השני, בגמר שכולו על טהרת הדרום.

בשורה נוספת הייתה שההארכה איפשרה דקות רבות גם לקובי דג'אני שהיה מצוין ויחד עם בקל , אוחנה ואינברום מהווים חוליית קישור הטובה בליגה. גם חן עזריאל חזר לאחר פציעה ארוכה ובדרך לחזור גם אמיר בן שמעון ועוד לא דיברנו על גדי קינדה שהיה מורחק. "צרות טובות" למאמן איל לחמן ובשורה לא טובה לליגה, כי ממה שראינו מאשדוד בחצי הגמר, מדובר בקבוצה טובה מאוד, אולי הטובה בליגה.

אשדוד: משפתי, מושל, סירושטיין, ברדע, טובול, מונד, אוחנה (דג'אני), אינברום (עזריאל), זריהן (בקל), אביטן (קגבינה), דוד (אספה)

צפו בשערים מהמשחק

צילום ועריכה. רפאל קסטרו (אנליסט מ.ס אשדוד)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך