ממלאים את ההיכל, נשארים בליגה

ביום ראשון הקרוב יתקיים משחק העונה של מכבי אשדוד, והם צריכים את כל התמיכה האפשרית, בקרב ההישרדות מול גלבוע/גליל

מכבי אשדוד בכדורסל עוברת את אחת העונות הקשות ביותר שידעה הקבוצה. חניכיו של צביקה שרף נמצאים כעת במקום האחרון בטבלה עם חמישה ניצחונות, בדיוק כמו היריבה העיקרית שלה על ההישארות בליגת העל, גלבוע/גליל. ביום ראשון הקרוב בשעה 19:30 תארח מכבי אשדוד את גלבוע/גליל, למשחק שעשוי להכריע את גורל הקבוצה ולקבוע את זהות היורדת לליגת המשנה.

בהנהלה החליטו לצאת בקמפיין הקורא לכל אוהדי הספורט בעיר להגיע ולתמוך בקבוצה. מחיר כרטיס למשחק הקרוב מול גלבוע/גליל יעמוד על 10 שקלים בלבד, בעלי מנויים של מ.ס אשדוד בכדורגל יכנסו בחינם למשחק החשוב. מכירת הכרטיסים תחל כשעה לפני פתיחת המשחק, בכניסה להיכל "טוטו הקריה" שבמקיף ז', שם כאמור יתקיים המשחק החשוב.

יורם אסרף, יו"ר הקבוצה קורא לאוהדים בקריאה אישית להגיע למשחק: "המשחק מול גלבוע/גליל הוא אחד המשחקים שיקבעו את עתידה של הקבוצה בליגת העל. אני קורא לכלל אוהדי הספורט בעיר לבוא ולעודד את הקבוצה, ולהיות שותפים לחוויה הנפלאה הזו שתהיה כאן ביום ראשון במשחק מול האורחים מהצפון".

מכבי אשדוד מגיעה למשחק מול גלבוע/גליל עם שני ניצחונות בשלושת משחקיה האחרונים. אחת הנקודות החיוביות ביותר במכבי אשדוד היא הצורה שבה ניצחה הקבוצה את שני המשחקים, שני הניצחונות הגיעו לאחר הארכה, בניגוד לחמישה הפסדים בנקודה עד שתיים בעידן ליאור ליובין, עובדה המעידה על השינוי הקיצוני באופי של הקבוצה, האופי שמאפיין כל כך את צביקה שרף. כמו כן, במכבי אשדוד צפוי לשחק הרכש החדש, דונל טיילור, שהגיע לקבוצה לאחר פתיחת עונה טובה במדי גריסין בון מהליגה האיטלקית.

עד תום הסיבוב השני נותרו שלושה משחקי ליגה בלבד, שניים מתוכם מול יריבות תחתית. ביום ראשון כאמור תארח הקבוצה את גלבוע/גליל, במחזור הבא יצאו חניכיו של צביקה שרף למשחק קשה מאוד מול מכבי תל אביב בהיכל "מנורה מבטחים", ובמחזור האחרון תארח מכבי אשדוד את בני הרצליה, יריבה נוספת בתחתית, שהתרחקה מעט ממאבקי ההישרדות, אך ניצחון של אשדוד מול הרצליה יכול לסבך את הקבוצה מהשרון ולהעניק דחיפה משמעותית לקבוצה האשדודית, שכל פרשני הספורט הספידו בשלב מוקדם מאוד של העונה.

נקודות אור נוספות שניתן לראות במכבי אשדוד הם כמובן, חזרתו של יהוא אורלנד לעמדת שחקן מפתח, מאז הגעתו של צביקה שרף. נקודה נוספת היא כמובן הרוח הלוחמת של מאמן הקבוצה החדש, צביקה שרף. משחק ההגנה של הקבוצה השתפר פלאים, שחקנים כמו קרטיס קלי ואיוון אסקה מציגים יכולות הגנתיות מרשימות במיוחד, מה שלא היה ניתן לומר עליהם עד להגעתו של שרף.

בעקבות נקודות האור והתוצאות המרשימות שהציגה הקבוצה במשחקים האחרונים, בהנהלת הקבוצה רואים כי קיים סיכוי ממשי שהקבוצה תצליח לשרוד בליגה ואפילו לצאת מהמקום האחרון, לראשונה העונה, כבר במשחק הקרוב מול גלבוע/גליל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך