הבעל תיעד את אשתו מעלימה מיסים, אך שכח למחוק את תמונות המאהבת

הבעל השלומיאל החליט לפגוע ברעייתו בהליך גירושין מכוער, והחל לתעד את עסקיה המתנהלים ללא דיווח לרשויות החוק, מה שכן, הוא שכח כי במצלמה בה אסף את החומר המרשיע נגד רעייתו, יש תמונות המפלילות אותו בניהול רומן עם ידידה משכבר הימים. בעקבות כך, פסק בית הדין הרבני, כי על בני הזוג להתגרש, וכי על הגבר לשלם לאישה את מלוא כתובתה בשל מעשי הכיעור אשר הונצחו במצלמת מאהבתו
גבר עייף
Sad man sitting on his bed with his head on his hand

סכסוך גירושים סבוך נדון לאחרונה בבית הדין הרבני ובבית המשפט לענייני משפחה. הסכסוך פרץ לפני מספר חודשים, לאחר שהאישה החלה לחשוד כי בעלה מקיים רומן מחוץ לנישואין, ואף הגיעה לרבנים שניסו לכפות עליו לעבור בדיקת פוליגרף בנושא.
משראה הבעל כי פני אשתו למלחמה, הוא החליט לתעד את עסקיה, המתנהלים ללא דיווח למס הכנסה וכך חשב, יוכל להוכיח שהכנסתה גבוהה ולצמצם את דמי המזונות שייפסקו לו בבית המשפט למשפחה. הבעל ביקש מידידתו הגרושה להשאיל לו מצלמה, אך שכח כי קיימות בה תמונות שעלולות לרמוז על קירבה אינטימית מאד בינו לבינה.

לדברי עו"ד אמיר זבולון, המייצג את האישה, נהג הבעל בשלומיאליות רבה, ואשתו מצאה את מצלמתו ביום הניקיון השבועי. האישה הציצה בתמונות שנשמרו על המצלמה, ונדהמה למצוא ביניהן הוכחות חותכות לחשדותיה שניקרו בה לאורך שנים.
עד לאחרונה התנהלו במקביל תביעותיהם של בני הזוג, זו נגד זה. תביעת הגירושין התנהלה בבית הדין הרבני, ותביעה לחלוקת רכוש בבית המשפט למשפחה, כאשר כל צד נפנף בהן בתמונותיו. לאחרונה פסק בית הדין הרבני, כי על בני הזוג להתגרש, וכי על הגבר לשלם לאישה את מלוא כתובתה בשל מעשיי הכיעור אשר הונצחו במצלמת מאהבתו.

יחסי הזוג ידעו עליות ומורדות לאורך השנים. האישה חשדה בשנים האחרונות כי בעלה בוגד בה עם גרושה תושבת השכונה, המיודדת עם בעלה, אך לא הצליחה להוכיח זאת. בצר לה, יזמה האישה יעוץ זוגי אצל רבני הקהילה. הבעל נשבע לרבנים שהוא מעולם לא בגד באשתו, ואז התבקש במפגיע, לעבור בדיקת פוליגרף, לדברי הרבנים, כדי לשכך את חשדותיה של אשתו, אך הוא סירב לכך בתוקף.

בתחילה מחלה האישה על כבודה, אולם חשדותיה גברו והיא החלה מאיימת בגירושים. הבעל שהבין שמעשיו עלולים לעלות לו ביוקר, החליט לנקום ולתעד את עסקיה הלא מדווחים של אשתו, וכך ליצור מאזן אימה, ולהניא אותה מניהול מאבק גירושין יקר. אך כאמור, המצלמה שבה השתמש הייתה שייכת לאותה ידידה בה חשדה אשתו, כמי שיש לה רומן עם בעלה.

בזמן שעסקה בעבודות הבית השגרתיות, מצאה האישה מצלמה שלא הכירה בארונית הבעל. האישה הריצה את התמונות השמורות על המצלמה, ונדהמה לגלות תמונות אינטימיות של בעלה ושל ידידתו, שהסירו כל ספק בדבר אהבתם. מצוידת בתמונות פנתה האישה לעו"ד אמיר זבולון, אשר הגיש בשמה תביעה לגירושין לבית הדין הרבני.

לדברי עו"ד זבולון, ניסיונותיו של הבעל לטעון כי האישה עובדת בשחור וכי יש להתחשב בו לא צלחו, והדיינים הפנו אותו לשלטונות המס להגשת תלונה. הדיינים החליטו לחייב את הגבר בכתובה, ובכך למעשה העבירו לרשות האישה את רוב ערך הדירה אותה רכשו השניים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך